A találmány inkább szórakoztató, a hasznossága egyenértékű a bicikli első kerekének funkciójával (Forrás: Life OD)
Szinte mindenki ismeri a világ legkörnyezetbarátabb autóját, ami újnak egyáltalán nem mondható. A nagysikerű Frédi és Béni sorozatban látható a lábhajtású, kőkorszaki járgány, amihez némileg hasonlót épített két fiatal srác. Az áldozat egy negyedik generációs Honda Civic, ami egyébként tényleg nem rossz választás az alacsony tömege miatt.
Az átalakítás eszköz- és költségigénye alacsony, csupán az öreg négykerekűre, egy tandem kerékpárra, illetve némi kézügyességre van szükség. A motort kiszerelték a Civicből, a váltó viszont maradat, ennek tengelyére került egy tárcsa, amit a biciklin keresztül hajt meg az emberi erő. A bringa hátsó kerekét leszerelték, és így applikálták az autó elejére, de az esztétika szemmel láthatóan nem volt elsődleges szempont. Ezzel a módosítással a Honda rögtön egy bő méterrel hosszabb lett. A furcsa szerzet működtetéséhez minimum két emberre van szükség: az egyik teker, a másik kormányoz. Ideális esetben viszont két fő is a nyeregbe pattanhat, de a tempó így sem lesz halálos.
A régi Civic küszöbjeit felfalta a rozsda, így nem kár érte, a bontó előtt legalább mosolyt csal néhány arcra (Forrás: Life OD)
A sikeres szerelés után az utcára is kimerészkedtek a Hondával, ami nem kis feltűnést keltett. Az alternatív hajtású járgányt volt idő alaposan szemügyre venni, két biciklista esetén is maximum sétatempóig gyorsítható fel a Civic. Ez viszont nem szegte kedvét a két alkotónak, a rendőri ellenőrzés után még a helyi gyorsétterembe is elkarikáztak.