Az új modellt pont úgy álcázták, ahogy a nagyoknál szokás, bár itt nincs sok értelme, formai bravúrok, izgalmas élek nem lesznek a karosszérián
A Morgan a gyökereihez tért vissza, amikor 2011-ben leleplezte háromkerekű modelljét. A brit cég 1911-ben mutatta be az első ilyen felépítésű járművét, majd évtizedekig készültek háromkerekű modellek. A modern kor első 3-Wheelerje tíz év gyártás után tavaly vonult nyugdíjba, az apró, nyitott karosszériás apróság orrába egy kétliteres V hengerelrendezésű motor építettek, amit egy Mazda váltóval párosítottak. A 115 lóerős blokknak nem okozott gondot az 550 kilós jármű mozgatása, 4,5 szekundum alatt érte el a százat. Hiába kicsi és tradicionális gyártó a Morgan, már túl van az első elektromos autóján, a Threewheeler EV3 (102 lóerő és 240 kilométeres hatótáv) két évig készült.
A Fiesta ST 197 lovas motorja könnyen megbirkózna az 5-600 kilós súllyal, sokkal komolyabb sportkocsikat is maga mögé utasítana
A friss generáció hasonló koncepció szerint készül, a motor most a Fordtól érkezik. A Morgan elárulta, hogy egy háromhengeres egységre lehet számítani, ám azt még titkolja, hogy pontosan melyik blokkra gondol. A legerősebb háromhengeres a Ford Fiesta ST-t hajtja, a 1,5 literes Ecoboost 197 lóerős, ez több mint elég lenne egy néhány száz kilós autóba. A kínálat ellentétes oldalán egy kevésbé tüzes erőforrást találni, a Fiesta 1,1 literes (Ti-VCT) szívómotorját is három henger hajtja, a teljesítmény 75 lóerő. A kettő közötti átmenetet az egyliteres Ecoboost jelenti, amit többféle teljesítménnyel kínálnak.
Így fest az előző nemzedék, aki szereti az adrenalint és a gépészetet, annak kiváló játék a 3-Wheeler
Az új 3 Wheeler esetén a Morgan a testreszabhatóságot hangsúlyozza, így mindenki saját ízlése és pénztárcája szerint válogathat az alkatrészek közül. Közlekedési eszköznek nem a legjobb, de különlegesebb játékszert nehéz találni. Az előző generáció átszámítva körülbelül 10 millió forinttól indult, ami manapság a Volkswagen Golf vadászterülete, igaz már
Suzuki Vitara is van ennyiért.