Frissült a Ford GT technikája és új modellváltozat is érkezett
Messze van attól a Ford GT, hogy tömegterméknek nevezhessük, a nagy sorozatban készülő autókhoz hasonlóan mégsem kerülheti el a frissítést. Bár a formatervéhez nem nyúltak, az újdonságok a lemezek alatt találhatók. Sőt, magukon a lemezeken. Vagyis pont az az egyik újdonság, hogy nincs fényezés. Legalábbis a Liquid Carbon Edition modelleken.
A Ford GT alig különbözik a Le Mans-i versenyre szánt géptől
Megpiszkálták kicsit a motorban a dugattyúkat, a hűtőrendszert és a gyújtórendszert, a módosítások pedig 13 lóerővel növelték annak teljesítményét. Így a duplaturbós, 3,5 literes, V6-os hajtáslánc már 660 lóerős.
13 lóerővel erősebb a friss GT
Nem hagyták érintetlenül a futóművet sem, úgyhogy a mérnökök ígéretei szerint „versenypálya” üzemmódban most már még kezesebben viselkedik a sportautó. Ráadásul az eddig 10 ezer dolláros felárral kínált Akrapovic kipufogórendszer az alapfelszerelés része lett, ami a dögösebb hangzás mellett 4 kilogrammnyi tömeg leadását is jelenti.
Szériafelszerelés lett az Akrapovic kidurrogó
Természetesen ezeket a frissítéseket mindegyik új Ford GT megkapja, ám a gatyábarázás mellett egy különleges szériát is piacra dob a Ford. A Liquid Carbon Edition kasztniját nem fényezik, csak egy átlátszó védőbevonatot kap, így jól látható marad a szénszálas műanyag eredeti felülete. A modell sajátjai még a szintén szénszálas műanyagból készülő felnik, de felárért még titán kerékanyák és hatpontos versenyövek is kérhetők hozzá. Illetve, akiknek esetleg túl monoton a fekete karbon test, kérhetnek rá versenycsíkokat, színes tükörházakat, illetve festett féknyergeket is.
Nem karbonmintásak, hanem konkrétan fényezetlenek a szénszálas felületek