Négy turbófeltöltő lélegezteti a 16 hengert, 1500 lóerő repíti a Chiront
Újabb tétel landol a koronavírus számláján, ami ugyan az átlagembert nem érinti, viszont az autóipar jelenlegi helyzetét jól illusztrálja. A tervek szerint nemsokára érkezett volna egy újabb típus a Chiron mellé, ami annál jóval praktikusabb lett volna. Az elnapolt modell elektromos hajtással és hátsó ülésekkel is rendelkezik (legalábbis elméletben), és az sem kizárt, hogy a Ferrarihoz hasonlóan a francia márka is SUV irányba indulna. A tervezett értékesítési számokból is látszik, hogy egy hétköznapibb és olcsóbb modell jönne a Chiron mellé (500 ezer és 1 millió euró közötti áron), amivel az évi 100 darab alatti értékesített mennyiség 900 darabra hízna.
Egy villanyhajtású négyüléses is tervben van a Bugattinál, nem kizárt, hogy végül SUV testben születik meg a koncepció
Azt, hogy a modell mennyit késik, nem árulta el a gyártó, jelenleg annyi biztos, hogy a járvány miatt most a konszern a likviditás javítására helyezi a hangsúlyt. Ha új modell nem is készül, a Chiron utódlása lassan esedékessé válik. A Bugatti 500 példányos szériában készíti egyetlen modelljét, amiből az elmúlt négy évben körülbelül 250 már legördült a „szalagról", további 150 modellt pedig már előre kifizettek a vásárlók. Aki új Chiront szeretne a garázsában látni, az jobb, ha nem húzza sokáig a megrendelést, mivel már csak szűk 100 darab maradt csupán a szupersportautóból. A három millió eurós modell összes példányának legyártása ugyan még évekig eltart, azonban ha minden példány gazdára talál, akkor már a leendő új vásárlóknak nem lesz mire befizetniük, így hamarosan egy új modellre mindenképpen szükség lesz.
A Volkswagen-konszern likviditása most az első, azért nem lesz egyszerre két modellje a Bugattinak