A legdrágább BMW megállja a helyét az Autobahnon?
Az itthon 70 millióra beárazott BMW XM a nevében is elárulja, hogy nem feltétlenül boltba járós autónak szánták a németek, ezt pedig az Autobahnon gyorsan alá is támasztja nekünk az XM. Egy felelőtlen padlógáz és mire az ember észbe kap már kétszáz felett jár az óra, hála a 800 newtonméteres nyomatéknak és a 4.4 literes dupla turbós V8-as motornak. Szerencsére csak annyi hangszigetelést használtak az XM esetében, ami még nem megy az élmény kárára így a beltérből is bőven élvezhető az autó hangja. Lévén, hogy a vezető ülés viszonylag magasan van és az autó önmagában is elég robusztus a 250 km/h-ás tempót nem is igazán adja vissza a kamera. A számok viszont nem hazudnak. A videóban mért adatok szerint álló helyzetben 4.18 alatt éri el a százat, 14.13 másodperc alatt a kétszázat a vége pedig valahol 270 km/h után van, a felvételeken 272 volt a legmagasabb érték.