Nevetségesen fogyaszt a Volkswagen új sportmodellje

Mesés számokkal jön a Volkswagen up! GT

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Talán még idén sportos GT verzióban is jön az Év Autója-címre is esélyes Volkswagen up! miniautó.


Rákapcsolt a Volkswagen, hiszen míg január elején, amikor fény derült arra, hogy hat másik újdonság mellett az up! esélyes az Év Autója-címre, a kollégákkal úgy éreztük, hogy a legkisebb sansza van a kitüntetésre. Aztán azóta kiderült, hogy még az idei első félévben jön ötajtósként is, majd a Euro NCAP Advanced díjat is megkapta városi koccanásgátló rendszeréért, most pedig itt az aduász, amely a GTI-fanatikusok új álma lehet, az up! GT.
Hirdetés

A karosszéria sportosítása, a mélyebbre húzott lökhárítók vagy a 17 colos felnik csak étvágygerjesztők, a "kell nekem" érzést az 1,0 literes, háromhengeres turbómotor 110 lóerős teljesítménye kezdi kiváltani, és a 8,6 másodperces 100 km/órára gyorsulás, a 200 km/órás végsebesség, valamint az előbbiekhez mérten nevetségesen alacsony, 4,5 l/100 kilométeres kombinált fogyasztás teljesíti ki. Így a viszonylag könnyű, 960 kilogrammos csöppség jobban gyorsul és nagyságrendileg olyan végsebességet tud, mint a 8,7 s, 201 km/óra értékekkel fémjelzett, 6,7 l/100 km vegyes fogyasztásával harmadnyival torkosabb Renault Twingo RS. Revideáljuk korábbi véleményünket: ha a GT-t vezethetik az Év Autója-zsűritagok, bizony nem lepődnénk meg, ha maximális pontszámot adnának neki, s végül a díjat is megkapná.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

6 thoughts on “Nevetségesen fogyaszt a Volkswagen új sportmodellje

  • 2017.10.31. at 04:47
    Permalink

    Egyetértek! Az elektromos változatnak lenne értelme városi kisautóként, akár csak 100km-es hatótávval, de 15 perces gyorstöltési lehetőséggel!

  • 2017.10.31. at 04:47
    Permalink

    amiről itt szó van az benzines, turbós :)))
    A „sima” (60 és 75 lóerős) UP! fogyasztása 4.2 liter, de a tavalyi teszten ezt írták róla:

    [b]„A fogyasztásról inkább csendben hallgatok, Róma őrületes forgatagában digitális üzemmódban használtam a pedálokat (padlógáz és padlófék), így sikerült 8-9 literes átlagot varázsolni a műszerfalra.

    A gyár 4.2 litert ad meg, de ez az érték inkább az éjszakai városban hozható, nem a délutáni csúcsban.”[/b]

    Úgyhogy az a 4.5 liter a turbósból csak mese habbal….

  • 2017.10.31. at 04:47
    Permalink

    Nekem 1,2-es tdi 3 hengeres lupó,m van. Országúton 70- és 90 között valóban 3,0 fogyasztása. 150-es tempóval (-amellyel egyébként csendesen és könnyen megy-) 5,1 a fogyasztása. Nagyon jól gyorsul, stabil, élmény vezetni…. Én elhiszem, hogy az új utódnak 4,5 lesz az átlagfogyasztása! Ja! A minőség valóban borzalmas, a motor kivételével, amelyben közel 400000 km van és tökéletes, sok mindent kellet javíttatni! (Váltót többször, kormányművet, stb.)

  • 2017.10.31. at 04:47
    Permalink

    A 4.5 literes fogyasztás volkswagen mese, olyan mint a megbízhatóság, és jó minőség!
    Megszokott VW duma! Ráadásul ronda német dobókocka autó! Tipikus VW!

  • 2017.10.31. at 04:47
    Permalink

    engem az műszaki megoldás érdekelne hogy hogy hoztak ki 1.0-ás turbós benzines 110 lovas motorból 4.5 literes átlagfogyit.
    Teljesítmény növelésnek tudtommal 3 lehetséges verziója van.
    Hengerűrtartalom növelése, ami plusz üzemanyag fogyasztással jár
    Fordulatszám növelése, ami plusz üzemanyag fogyasztással jár
    Hengerekben a középnyomás növelése, ami azon túl hogy több üzemenyag-levegő keveréket juttatnak a motorba (turbo, kompresszor), az üzemanyag nagy nyomáson való égése miatt kopogásos égéshez vezet.

    Szóval várjuk a tesztet hogy tényleg ennyit fogyaszt e a magyar utakon, és a magyar talp alatt.

  • 2017.10.31. at 04:47
    Permalink

    Inkább elektromosban látnám szívesen az ilyen kis autókat. Vannak olyan német gyártók, akik már nagyon készülnek hasonló méretű elektromos változatokkal. Reméljük hamarosan piacra dobják őket és elérhető áruk is lesz.

Vélemény, hozzászólás?