Pontosan annyi nyomatékot, 175 Newtonmétert hoztak ki a 110 lóerőre húzott 1,0 literes, háromhengeres TSI-ből, mint amennyit a 105 lóerős 1,2-es tud. A váltó 6 fokozatú manuális, a hajtás az első kerekeké
Rákapcsolt a Volkswagen, hiszen míg január elején, amikor fény derült arra, hogy hat másik újdonság mellett az up!
esélyes az Év Autója-címre, a kollégákkal úgy éreztük, hogy
a legkisebb sansza van a kitüntetésre. Aztán azóta kiderült, hogy még az idei első félévben
jön ötajtósként is, majd a
Euro NCAP Advanced díjat is megkapta városi koccanásgátló rendszeréért, most pedig itt az aduász, amely a GTI-fanatikusok új álma lehet, az up! GT.
Vagány és menetteljesítményeivel is potens, mégis takarékos méregzsáknak ígérkezik a Volkswagen up! GT
A karosszéria sportosítása, a mélyebbre húzott lökhárítók vagy a 17 colos felnik csak étvágygerjesztők, a "kell nekem" érzést az 1,0 literes, háromhengeres turbómotor 110 lóerős teljesítménye kezdi kiváltani, és a 8,6 másodperces 100 km/órára gyorsulás, a 200 km/órás végsebesség, valamint az előbbiekhez mérten nevetségesen alacsony, 4,5 l/100 kilométeres kombinált fogyasztás teljesíti ki. Így a viszonylag könnyű, 960 kilogrammos csöppség jobban gyorsul és nagyságrendileg olyan végsebességet tud, mint a 8,7 s, 201 km/óra értékekkel fémjelzett, 6,7 l/100 km vegyes fogyasztásával harmadnyival torkosabb Renault Twingo RS. Revideáljuk korábbi véleményünket: ha a GT-t vezethetik az Év Autója-zsűritagok, bizony nem lepődnénk meg, ha maximális pontszámot adnának neki, s végül a díjat is megkapná.
Egyetértek! Az elektromos változatnak lenne értelme városi kisautóként, akár csak 100km-es hatótávval, de 15 perces gyorstöltési lehetőséggel!
amiről itt szó van az benzines, turbós :)))
A „sima” (60 és 75 lóerős) UP! fogyasztása 4.2 liter, de a tavalyi teszten ezt írták róla:
[b]„A fogyasztásról inkább csendben hallgatok, Róma őrületes forgatagában digitális üzemmódban használtam a pedálokat (padlógáz és padlófék), így sikerült 8-9 literes átlagot varázsolni a műszerfalra.
A gyár 4.2 litert ad meg, de ez az érték inkább az éjszakai városban hozható, nem a délutáni csúcsban.”[/b]
Úgyhogy az a 4.5 liter a turbósból csak mese habbal….
Nekem 1,2-es tdi 3 hengeres lupó,m van. Országúton 70- és 90 között valóban 3,0 fogyasztása. 150-es tempóval (-amellyel egyébként csendesen és könnyen megy-) 5,1 a fogyasztása. Nagyon jól gyorsul, stabil, élmény vezetni…. Én elhiszem, hogy az új utódnak 4,5 lesz az átlagfogyasztása! Ja! A minőség valóban borzalmas, a motor kivételével, amelyben közel 400000 km van és tökéletes, sok mindent kellet javíttatni! (Váltót többször, kormányművet, stb.)
A 4.5 literes fogyasztás volkswagen mese, olyan mint a megbízhatóság, és jó minőség!
Megszokott VW duma! Ráadásul ronda német dobókocka autó! Tipikus VW!
engem az műszaki megoldás érdekelne hogy hogy hoztak ki 1.0-ás turbós benzines 110 lovas motorból 4.5 literes átlagfogyit.
Teljesítmény növelésnek tudtommal 3 lehetséges verziója van.
Hengerűrtartalom növelése, ami plusz üzemanyag fogyasztással jár
Fordulatszám növelése, ami plusz üzemanyag fogyasztással jár
Hengerekben a középnyomás növelése, ami azon túl hogy több üzemenyag-levegő keveréket juttatnak a motorba (turbo, kompresszor), az üzemanyag nagy nyomáson való égése miatt kopogásos égéshez vezet.
Szóval várjuk a tesztet hogy tényleg ennyit fogyaszt e a magyar utakon, és a magyar talp alatt.
Inkább elektromosban látnám szívesen az ilyen kis autókat. Vannak olyan német gyártók, akik már nagyon készülnek hasonló méretű elektromos változatokkal. Reméljük hamarosan piacra dobják őket és elérhető áruk is lesz.