Pazar kis ízelítő után íme a V60 Polestar, a Volvo házi tuningműhelyének legújabb munkája, ami persze messze nem ugyanaz, mint amit nemrég mi is teszteltünk. Az a dízel is szerethető volt, ám a képeken látható V60 más liga, ha nem is a BL
Nem a Bajnokok Ligája, mert míg a riválisok bőven 400 lóerő fölötti teljesítményűek, addig a V60 Polestar 3,0 literes, soros 6 hengeres turbómotorja "csak" 350 lóerős. És 500 Nm nyomatékú percenkénti 2800-as fordulattól. A 100-as sprintidő 4,9 mp, a végsebesség elektronika korlátozta 250 km/óra. A váltó 6 fokozatú bolygóműves automata rajtprogrammal, a feltöltő kettős megfúvású Borg Warner, az intercooler is nagyobb lett, mint a donor (304 lovas) T6-os blokk esetében. Természetesen - Haldex-rendszeren át - mind a négy kerék hajtott
A spéci kék és a fekete mellett vélhetően fehérben és ezüstben is rendelhető izomkombi futóműve ültetett, szélesebbek a nyomtávok, a lengéscsillapítókat az Öhlins adja. A 20 colos felnik mögötti elöl például 6 dugattyús, 371 mm átmérőjű tárcsás féket a Brembo szállítja. A gumik 245/35-ösek. Van még ordító sportkipufogó, bent bőr és alcantara, illetve hát nem szerény, több mint 1,8 tonnás tömeg. Még nem tudni, mikor lesz sorozatgyártás a dologból úgy a kombira, mint az S60-as szedánra értendően