Lehet, hogy a LED sor rajta lesz a sorozatgyártású változaton is
A Lacettinél teljesen egyedi volt az ötajtós karosszéria, a Cruze esetén csak a B oszlopnál kezdődnek az eltérések. Lágy ívben végződik az oldalablak, a C oszlop formája nagyon erősen emlékeztet az új Astra hasonló elemére. Összetéveszteni azonban nem lehet a két autót, a Chevrolet lámpái nem nyúlnak át a csomagtér-fedélre, és annak egy nagyon is erősen megformált pereme van. A karosszéria eleje várhatóan nem változik a lépcsős hátúhoz képest, azonban a tanulmány esetén figyelemfelkeltés céljából használt LED-es menetfények lehet, hogy alapfelszerelésnek számítanak majd, amikor elkészül a végleges autó. Párizsban még csak tanulmányként lesz látható az autó, ezt a példányt elviszik még majd Los Angelesbe és Detroitba is, a sorozatgyártású változat Genfben várható, a forgalmazás meg a jövő nyáron.
Kitöltik a kerékjáratokat a 19 colos felnik, amelyekre 245/40-es abroncsokat szereltek
Az új karosszériaváltozattól igazi áttörést remél a dél-koreai Chevrolet, hiszen annak ellenére, hogy csak lépcsős hátú karosszériával kínálják, a Cruze a legnépszerűbb autója, nemrég átvette a vezetést az Aveo modellcsaládtól. Az ötajtós karosszériaváltozat várhatóan népszerűbb lesz majd Európában, mint a négyajtós, nem utolsó sorban a praktikusabb csomagtere miatt. Az alaphelyzetben 400 literes csomagteret a 60/40 arányban osztott hátsó ülés ledöntésével lehet tovább bővíteni.
Hátulról nagyon astrás, de azért könnyen megkülönböztethető az ötajtós Cruze