Na ilyennel tuti, hogy senki más nem megy a helyi yachtklubba
Képzeld el, hogy a '60-as évek végét írjuk az Amerikai Egyesült Államokban, te pedig nem más vagy, mint a híres kaszinómágnás, Bill Harrah. Ha kellőképp elfogott a "bármit megtehetek" életérzés, akkor abba gondolj bele: vajon mi történhet, ha a világ összes pénzével a zsebében valaki kitalálja, szeretne egy összkerékhajtású Ferrarit. Mivel Harrah éppen ezzel a gondolattal ébredt fel egy átlagos reggelen, tudjuk a választ. Először is a gyár vissza fogja utasítani, hiszen a mai napig nagyon ügyelnek a hírnevükre a Ferrarinál, hát még a '60-as években mennyire ügyeltek. De persze, ha a pénz nem számít, bármi megoldható.
Amikor Harrah már majdnem letett az ötletéről, a megoldás előállt: a szerelője egy hóviharban összetörte egy 1969-es Ferrari 365 GT 2+2 hátulját, amihez már csak egy vadonatúj Jeep Wagoneert kellett venni és kifizetni az egyesítés költségeit. Zseton meg ugyebár volt bőven, így dizájn és műszakiság terén is egyesült a két szinte új autó. Elöl a Ferrari orrban a gyári 4,4 literes V12 duruzsolt, hátul pedig a Wagoneer doboza, váltója és összkerékhajtása nyújtott a kor mércéjével fenomenális kényelmet és terepképességeket.
Ha az elejét, ha a hátulját nyitod, mindenképp van mit nézni rajta: jól kombinálták a két autó előnyeit
Harrah évekig ezzel járt, de aztán rájött: autója túl feltűnő. A praktikumból és erőből viszont nem akart engedni, így a V12 egy teljesen gyárinak kinéző Wagoneerbe került át, az eredeti Jerrariba pedig egy V8 került. Bill 1978-as halála után sor került néhány tulajdonosváltásra, utoljára 2008-ban adták el, ekkor került Németországba, ahol most ismét megválnának tőle. Sajnos az árat csak kérésre adja meg az eladó az érdeklődőknek, de azért egy próbát megérhet rákérdezni, ha van otthon néhány felesleges milliód és egyedi autót keresel: ilyen nem jön majd szembe veled az utakon, ez alighanem garantálható.
A részletek sem maradtak el, ez teszi igazán kiemelkedővé a végeredményt
Ennél tökéletesebb már csak akkor lehetne, ha valaki venné a fáradtságot és visszaépítené bele a Ferrari V12 motorját, de a klasszikus erőforrásból egy megfelelő állapotút találni már nem csak pénz kérdése lenne. Egy valami biztos csak: bárkihez is kerül, egy olyan egyedi és különleges gépet tudhat majd magáénak, amiről a legtöbben még csak álmodni sem merünk.
A beltérben a Jeepből származó korabeli luxussal találkozhatunk, ráadásul kiemelkedő állapotban - ez az autó a történelem egy nagyon különleges darabja