Németek vadítják az olasz Pandát

Novitec tuningprogram a Fiat Pandához

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A Fiat Panda nem a közúti őrjöngésről szól, inkább a józan, megfontolt városi közlekedés a terepe, de a Fiat-csoportra szakosodott német Novitec most kiadott egy sor utólag felszerelhető tuningalkatrészt az aprósághoz.


A német Novitec piacra dobta a Fiat Panda legutóbbi kiadásához kialakított tuningalkatrészeit. Nem csomagról van szó, az egyes elemek külön-külön is megvásárolhatók, és az ilyen bemutatóktól szokatlan módon ezúttal az egységárakat is részletezték. Az autó megjelenését módosító elemek a 184 eurós első spoilerrel kezdődnek, a csöppnyi hátsó szárny ára 150 euró. A képeken látható kerékszett mattfekete, vagy ezüst fényezéssel, 215/35 R17-es gumikkal bevonva 1106 euró, a felnik darabára 159 euró.
Hirdetés
Kaphatók az autó karosszériáját 35 mm-rel lejjebb eresztő ültetőrugók, vagy lengéscsillapítókat is tartalmazó komplett szett, melynek alkalmazásával 30-80 mm-rel ültethető lejjebb az autó. A 2 hengeres TwinAir motor teljesítményét a 419 eurós Novitec PowerJet 2 vezérlés beszerelésével lehet megemelni 85-ről 99 lóerőre, így az autó 10,1 másodperc alatt éri el álló helyzetből a 100 km/h-t, végsebessége pedig észvesztő 188 km/h-ra emelkedik. A 75 lovas 1,3-as dízelhez kínált modul neve Powerrail 5, mely 335 euróért 91 lóerőre emeli a motor teljesítményét, s így az autó 0-100 km/h-s gyorsulásának ideje 12,8-ról 11,9 másodpercre rövidül, végsebessége pedig eléri a 178 km/h-t.

Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

2 thoughts on “Németek vadítják az olasz Pandát

  • 2017.10.30. at 12:13
    Permalink

    Különösebben semmit nem ront az élettartamán mert ezekben a motorokban bőven van tartalék. A 2 hengeres borzadájból van gyárilag 105lovas, az 1.3as dízelből pedig 95lovas csak nem a pandába szerelik. Módosítják jó pénzért a motorvezérlő elektronikát és voálá megvan a tuning! Chiptuningnál általában 6-7 értéket módosítanak a vezérlőegységben 5%-ban. Így alakul ki 25-30%-os teljesítménynövekedés.De itt jelen esetekben még annyit sem értek el vagy nem is akartak.

Vélemény, hozzászólás?