Német márkahűség

A németek szeretik az autómárkáikat

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A VW, a Mercedes-Benz, a BMW és az Audi a németek kedvenc márkái. Ezzel az eredménnyel zárult az a felmérés, amelyet egy frankfurti piac- és társadalomkutató intézet végzett. A GMK piackutató segítségével ezerfős mintát interjúvoltak meg.


A válaszadók 18 százaléka a Volkswagen márkát nevezte szívéhez legközelebb állónak a 17 százalékos Mercedes-Benz és a 16 százalékos koreai Samsung előtt. 14 százalékos kedveltségével a BMW a negyedik helyen végzett, szorosan a nyomában pedig az Audi sorol 13 százalékos szimpátiával. A németek öt kedvenc márkája közé így négy német autógyártó is bekerült. A felmérésben résztvevőknek három kedvenc márkát kellett megnevezniük.
Hirdetés

Egy korábbi felmérésben 2012 tavaszán a Forsa-intézet háromezer 14 év fölötti németet kérdezett meg márkapreferenciáiról. Akkor korlátok nélkül bármennyi általuk kedvelt márkát megnevezhettek a kérdezettek. Abban a felmérésben is az élen végeztek a német autómárkák. Az első Adidas mögött az Audi lett a második, a BMW a negyedik, a Volkswagen az ötödik, a Mercedes pedig a hatodik. A 60 év feletti válaszadóknál három autómárka szerepelt az első háromban: sorrendben az Audi, a Volkswagen és a BMW.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

5 thoughts on “Német márkahűség

Vélemény, hozzászólás?