(Nem) teljesen új DB9-es
Hová varrták fel az Aston ráncát?
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Akár kvízkérdés is lehetne, és ha valakinek a szomszédjában nem állna egy hagyományos Aston Martin DB9, annak elárulom: a lökhárító alján keresse a ráncot. Vagyis annak helyét.
Már csak azért is, hogy az Aston tulajdonosokat rávegyék egy azonnali cserére, mert hát hogy néz az ki, hogy valaki nem a 007-es ügynök legújabb modelljével jár.
Az autó formavilága már 2003-ban is annyira jól sikerült, hogy ehhez most sem kellett hozzányúlni.
Kívülről a régi és az új DB9-est a fényesre polírozott hűtőrács – ami csak a fény megfelelő vetületében látszik – és az első lökhárító alján kialakított hexagonális levegőbeömlő különbözteti meg.
Emellett az oldalküszöböket is kicserélték. Ja és új, húszcolos kerekeket kapott az autó.
Belül lényegesebb változáson csak a futómű esett át, ahol a korábbi passzív lengéscsillapítókat egy adaptív rendszerre (ADS) cserélték, amely egyszerre növelte az utazási kényelmet és sportfokozatba kapcsolva az autó kanyarstabilitását.
Ezen kívül olyan innovatív megoldások kerültek még az autóba, mint a guminyomás ellenőrző rendszer, egy átdolgozott bluetooth mikrofon és a Bang & Olufsen hifi.
Vagyis tömören fogalmazva az egész felhajtás csak arra volt jó, hogy írjunk valamit a jó öreg Astonról. De hát ez az autó pár sort mindig megér.