Nem pufog utasterébe (sem) a tető nélküli Volkswagen Beetle

Tető nélküli elektromos Volkswagen Beetle Pekingben

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A Pekingi Autószalonon debütáló Volkswagen E-Bugster nem más, mint a Beetle kabrió kiadása villanymotorral.


A Pekingi Autószalonon már tető nélkül és egy kicsit hizlalt, 180 kilométeres hatótávval mutatkozik be a Detroiti Autószalonon már látott Volkswagen E-Bugster tanulmány. A kétüléses Beetle-alapú tanulmány 30 mm-rel vállasabb, de 90 mm-rel alacsonyabb a már itthon is kapható, harmadik generációs Bogárnál, hajtását 115 lóerős villanymotor adja, amelyről ma már azt is tudni lehet, hogy tömege mindössze 85 kilogramm, s ereje 10,8 másodperces 100 km/órára gyorsításhoz elegendő.
Az E-Bugster hatótávja keveset nőtt, a 28,3 kWh kapacitású lítium-ion cellák adta 180 kilométer már kínai viszonylatban is elegendőnek számít a napi ingázáshoz. Gyorstöltőről a telep 35 perc alatt telíthető, de természetesen hagyományos, otthoni hálózatról is táplálható. Utóbbira nem ír töltési időt a VW, de 8 óra alatt biztosan megvan.
Hirdetés
A 20 colos alufelnikre állított E-Bugster tanulmány továbbra sem várható szériagyártású modellként, s vélhetően nem is a Beetle Cabrio lesz az első elektromos Volkswagen, ám a benne mutogatott Blue-e-Motion hajtáslánc hamarosan - jó eséllyel a hetedik generációs Golfban valóság lehet majd.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?