Új hidrogén üzemanyagcellás rendszert fejlesztett ki a Honda
Egyes márkák nem csak az akkumulátoros elektromos technológiában látják a jövőt, a Honda pedig büszkén sorolja magát ebbe a szűk csoportba. A jelenleg zajló Európai Hidrogén Héten a márka is kiállította a legújabb, Hydrogen Fuel Cell Stack Module névre keresztelt rendszerét, amely egy modern, rengeteg célra felhasználható erőforrást takar. A kis méretű, ám rendkívül erős, és az ígéretek szerint tartós rendszer egyaránt alkalmas személy- és haszongépjárművek hajtására, de építőipari eszközöknek és telepített áramtermelő egységeknek is képezheti az alapját.
A Honda Európában már ma sem kínál kizárólag belsőégésű motorral szerelt autót a Civic Type R kivételével, 2050-re viszont a teljes karbonsemlegességet célozzák
Hamarosan az utakon is lehet majd találkozni az új rendszerrel, hiszen 2024-ben elkezdhetik értékesíteni a CR-V hidrogénes alternatíváját Észak-Amerikában és Japánban. A teherautókban is feltűnhet a márka új rendszere, hiszen az Isuzuval közösen fejleszt a Honda nehéz-tehergépjárműveket, ezekből előreláthatólag már legkésőbb jövő márciusra elkészül a tanulmányautó, a sorozatgyártott példányok pedig 2027-ben kerülhetnek a kereskedésekbe.
Az e:Ny1 az egyik zászlóshajója jelenleg a márkának, amely már kizárólag elektromos modellként érkezik