Közel 5,5 méteres hosszal és 165 millió forintos árral büszkélkedhet a módosított G-osztály (Forrás: Motor1)
A Mercedes állócsillagának számító terepjáróból számos különleges verziót készült, hol
félig nyitott karosszériával, hol
hat kerékkel bolondították meg a G-osztályt. A gyárilag sem szerény luxus pedig még tovább fokozható, ha például limuzint faragnak a G-osztályból. Az alapot adó G 63 AMG az eredetinél 75 centiméterrel lett hosszabb, amelynek összes centije a tengelytávot gyarapítja, a teljes hossz így 543 centire növekedett.
Az első traktusban sem nevezhető fapadosnak a G-osztály, az igazi luxus viszont hátul kezdődik (Forrás: Motor1)
A pazar utastérbe nagyobb ajtókon át vezet az út, ahol csupán két ülés kapott helyett. A bőrrel borított kabinban impozáns fotelekben tölthetőek a hosszú kilométerek, az elöl ülök - limuzinhoz illő módon - fallal vannak elválasztva, így semmi sem zavarhatja a hátul ülők nyugalmát. A hatalmas lábtérnek köszönhetően bárki kedvére nyújtózkodhat, esélye sincs elérni az elválasztó falat. Az utasokat prémium hangrendszer, beépített tabletek és pohártartók várják a fedélzeten, de a csomagoknak sincs rossz dolguk, ugyanis a poggyászteret teakfával borították.
Lábtérből és bőrből nincs hiány, prémium hangrendszer kényezteti a hátul ülőket (Forrás: Motor1)
Az autós súlyát nem árulták el, azonban a 5,5 literes duplaturbós V8-asnak aligha okoz gondot a megnövekedett súly. A 23 colos felniken guruló luxusautót a 2017-es Genfi Autószalonon csodálhatta meg a közönség, azóta viszont nem sokat használták, mivel csak 600 kilométer került a fényűző G-osztály órájába. Az összesen tíz példányban létező modell ára a hosszal együtt jócskán megnőtt, centinként körülbelül egymillió forint a felár a gyári változathoz képest, így az új tulajdonosnak 165 milliós vételárral kell kalkulálnia.
A három éves modell sokat nem futott, csupán 600 kilométert mutat az órája, a hosszú tengelytáv miatt a középső terepszög jócskán lecsökkent (Forrás: Motor1)