Nem minden nap jön szembe veled az utcán: íme, az Acura NSX
Minden vágyad egy Acura NSX? Ez már elkelt, de mutatjuk érdekességeit
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Egy első generációs Acura NSX került kalapács alá, mindössze 40.000 mérfölddel a háta mögött.
A legfeltűnőbb részei a masszív hátsó szárny, és az Enkei RPF1-es felnik: elöl 17 colos, míg hátul 18 colos abroncsokon hasíthat a gép, de az Endless fékrendszerre sem lehet panasz a korszerűsített féknyergek miatt.
Ami a teljesítményt illeti, egy 3 literes V6-os motor muzsikál benne, méghozzá egy CT Engineering kompresszorral, és egyedi kipufogórendszerrel. A változtatások után, 2018 áprilisában kapta meg az engedélyt arra, hogy szabadon garázdálkodjon a kaliforniai utakon.
A belső változtatások sem váltak hátrányára: helyet kapott benne egy továbbfejlesztett audiorendszer, míg az új, egyedi kormánykereket és sebességváltót a Nardi biztosította. Viszont azért, hogy az eredeti bája ne vesszen el, a gyári fekete bőrüléseket, valamint az NSX márkájú autós telefont megtartották. Míg mostani értékesítője 2005 óta mindössze négyezer mérföldet hajtott az NSX-be, a sok-sok átalakítás után most alighanem boldog, hiszen pénteken 48 777 dollárt, azaz mintegy 14,4 millió forintot adtak autójáért. Ez nem szerény összeg, de a hamarosan veteránkorba lépő sportgép vélhetően most is jó befektetés volt a vásárlónak.
Nem tudom hány éves a szerző, talán nem nagyon hallott még erről a kocsiról 🙂
Szóval ez nem „az Acura NSX”, hanem egy széttuningolt izé NSX alapon…
Biztos lesz aki ezt megveszi de inkább „telekáron”, vagyis annyiért hogy visszabontva helyreállítva pénzénél legyen a tulaj…
Ez az izé ez talán NSX volt egyszer, de jelen formájában már inkább csak guruló siralomház…
Ez egy vödör szar. És ha már nem tudtok tényleg érdekes cikkeket írni, inkább ne írjatok semmiről…