Nem marad CS nélkül az M4-es

550 lóerős teljesítmény, GT versenyautós vonások, íme az M4 CS!

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A BMW M3 után az M4-es is megkapta a CS kivitelt, amelyről első ránézésre süt, hogy hol fogja a legjobban érezni magát. Persze a benne ülő sofőr sem fog szomorkodni az 550 lóerős, hathengeres motor hangja hallatán.

Tavaly januárban leplezte le az M3-as CS kivitelét a BMW, kicsivel több mint egy év múlva megérkezett az M4 azonos nevet viselő különleges szériája is. A kupé különösen látványos a kifejezetten ehhez a típushoz kínált metálzöld, illetve kék árnyalatokban, de az összképen sokat dobnak a karbonhatású elemek is.
Hirdetés
Összeszámolni is nehéz, az utastérbe hány helyre került CS jelölés, hiszen többek között az üléseken, a középkonzolon, de még a küszöbön is szerepel a különleges kivitel neve. A kormány Alcantara hatású borítást kapott, mögötte egy 12,3 colos digitális műszeregység, valamint egy 14,9 colos központi érintőképernyő található, amelyeken a iDrive 8.5 rendszer fut. Motorfronton ugyanaz az 550 lóerős, soros, hathengeres, 3,0 literes M TwinPower Turbo benzines erőforrás található benne, mint az M3 CS-ben. Az alapesetben összkerékhajtású modell 3,4 másodperc alatt futja álló helyzetből a 100 km/órát, de a 200-hoz sem kell neki több 11,1 másodpercnél. A végsebességet elektronikusan 301 km/órára szabályozták. A BMW már a Nordschleifén megfuttatta az újdonságot, ahol 7 perc 21,989 másodperces ideje mindössze másfél másodperccel maradt el a fentebb pozicionált mindössze 1000 példányszámban gyártott M4 CSL-hez képest. A gyártás júliusban kezdődik.
Hirdetés

Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?