A "Zöld Pokolban" már megjáratták az M4 CS-t, meglepő eredménnyel zárt
Tavaly januárban leplezte le az M3-as CS kivitelét a BMW, kicsivel több mint egy év múlva megérkezett az M4 azonos nevet viselő különleges szériája is. A kupé különösen látványos a kifejezetten ehhez a típushoz kínált metálzöld, illetve kék árnyalatokban, de az összképen sokat dobnak a karbonhatású elemek is.
Elöl és hátul is ott virít a "CS" felirat az M4-es logója mellett
A veséket jelen esetben a végtelenségig egyszerűsítették, a piros kerettel mégis látványos a végeredmény
Az M4 GT3 előtt "tiszteleg" a BMW a CS kivitellel, hiszen a nappali menetfények a sikeres versenyautó miatt világítanak sárga színben
Több helyen is feketén "hagyták" az autót
A kipufogók titánból készültek, a végük fekete árnyalatot kapott
Összeszámolni is nehéz, az utastérbe hány helyre került CS jelölés, hiszen többek között az üléseken, a középkonzolon, de még a küszöbön is szerepel a különleges kivitel neve. A kormány Alcantara hatású borítást kapott, mögötte egy 12,3 colos digitális műszeregység, valamint egy 14,9 colos központi érintőképernyő található, amelyeken a iDrive 8.5 rendszer fut.
Az utastér még a hatalmas kijelzőkkel együtt is sportos hatású, ehhez nagyban hozzájárulnak a karbonhatású díszítőelemek
Az M Carbon kagylóülések a fotók alapján komoly oldaltartással kecsegtetnek
Motorfronton ugyanaz az 550 lóerős, soros, hathengeres, 3,0 literes M TwinPower Turbo benzines erőforrás található benne, mint az M3 CS-ben. Az alapesetben összkerékhajtású modell 3,4 másodperc alatt futja álló helyzetből a 100 km/órát, de a 200-hoz sem kell neki több 11,1 másodpercnél. A végsebességet elektronikusan 301 km/órára szabályozták. A BMW már a Nordschleifén megfuttatta az újdonságot, ahol 7 perc 21,989 másodperces ideje mindössze másfél másodperccel maradt el a fentebb pozicionált mindössze 1000 példányszámban gyártott M4 CSL-hez képest. A gyártás júliusban kezdődik.
Már a nyáron gyártásba kerül