Egy víz által csiszolt kavicsra hasonlít a forma, ami nem akar öregedni, immár 9 éve kapható a Model S
Hosszú gyártási periódusra számíthat a Tesla Model S. Az amerikai márka első saját modelljét kilenc évvel ezelőtt mutatták be, de úgy tűnik, még messze a nyugdíj. Az elmúlt közel egy évtizedben főleg a teljesítmény és az akkukapacitás terén fejlődött a Model S, a külső szinte semmit sem változott a kezdetek óta. Idén két új alváltozat bemutatását tervezte a Tesla, amiből csak egyik valósul meg.
A Rimac Nevara 1,85 másodperc alatt ugrik százra, a Model S Plaid "csak" 1,99 szekundum alatt, de a Nevara nem igazán nevezhető sorozatgyártásúnak, a tervek szerint 150 példányban készül
A Plaid Plus bemutatásának nincs értelme, derül ki a cégvezető Twitter bejegyzéséből, szerinte a Plaid olyan jól sikerült, hogy nincs szükség egy még erősebb változatra. A meg nem született modell 1100 lóerővel és 837 kilométeres hatótávval kápráztatta volna el a vásárlókat, mindezt átszámítva 45 millió forintért. Azért szomorúságra nincs ok, az arcot letépő gyorsulással megáldott Model S Plaid érkezik.
Mivel a Tesla egy négykeréken guruló számítógép, így frissítésekkel könnyen naprakészen tartható a modell, az akkumulátorok fejlesztésével évről-évre nő a hatótáv és a teljesítmény
Az érkező csúcsváltozat 1020 lóerős teljesítménnyel riogatja a bent ülőket, a 0-100-as gyorsulás mindössze 1,99 másodpercig tart, ami veszélyesen kevésnek tűnik. Aki nem óvatoskodik a hatótávval, az akár 320 km/h-val is roboghat a Teslával, de ilyenkor esély sincs az elérhető 624 kilométer kiaknázására. Könnyen belátható, hogy ilyen dinamikai adatok mellé egyáltalán nem szükséges egy még erősebb változat, ami csak a hatótáv tekintetében adott volna többet. A Tesla szerint a 600 kilométer körüli hatótáv is bőven elég, ennél többet úgysem szoktak egyhuzamban megtenni, egy pihenő alatt pedig pótolhatóak az elhasznált kilométerek.