Nem keménykedik az új Peugeot hot hatch

204 lóerővel jön a Peugeot 208 GTI

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Rábólintott a vezérkar: a Párizsi Autószalonon hivatalosan is bemutatkozik a korábban még csak tanulmányként látott Peugeot 208 GTI.

Genfben még csak koncepcióként állította ki a Peugeot friss kisautójának, az általunk is próbált 208-asnak a sportos változatát, a minap aztán kiderült, hogy zöld utat kapott az ezzel a lendülettel a legendás GTI nevet is feltámasztó hot hatch. Boltokba jövő év elején kerülhet a megannyi modell által használt 1,6 literes, közvetlen befecskendezéses turbómotor 154, illetve 204 lóerős verzióival érkező 208 GTI - az izmosabbik Racing 7 mp körül gyorsulhat majd 100 km/h-s tempóra.

A 207 RC utódja annyiban megőrzi az előd karakterét, hogy nem egy kőkemény, kihegyezett modell, hanem a hétköznapokban is remekül használható autó lesz - tudta meg az Autocar magazin Tim Zimmermanntól, a Peugeot brit importőrének igazgatójától. Ezt az információt persze úgy is értékelhetjük, hogy a 208 GTI-től jobb nem várni olyan zseniális futóművet és éles reakciókat, mint mondjuk a Renault Clio RS-től, a Mini John Cooper Workstől vagy a konszerntestvér Citroën DS3 Racing kivitelétől.
Hirdetés
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?