Elöl a leginkább szembetűnő a modellfrissítés
Szinte hihetetlen, hogy már másfél évtizede fut a Nissan GT-R jelenlegi generációja. A Skyline GT-R utódja alaposan felkavarta a főleg Porsche 911 által uralt állóvizet a sportautók kategóriájában még 2010 előtt, több teszten is megelőzte a németek precizitásbajnokát, sőt, még Ferrarikkal is összeméregették a Godzilla becenévre hallgató kupét. Mindehhez hozzátett még az említett versenytársakhoz képest szinte nevetségesen alacsony ár, bár tény, hogy odabent jóval több műanyag is volt, mint az európaiak utasterében. Mára azonban - mint ahogy egy 15 éves autó esetében ez egyáltalán nem meglepő - kissé elfeledett modell lett belőle, bár a Skyline vérvonal és a figyelemreméltó menetteljesítmények miatt még ma is tisztelet övezi az idősödő GT-R-t.
A Premium Edition T-Spec egy újabb felszereltségi szint, pedig eddig se volt kevés fajta
Európában már a legtöbb piacon nem rendelhető a Nissan GT-R, többek között a szigorodó hangszintkorlátozások miatt, tehát kérdéses, hogy ezzel a frissítéssel vissza kívánják-e hozni még az autót az öreg kontinensre. A ráncfelvarrás ugyanis halkabb motorhangot hoz kívül-belül, bár nem tudjuk, ez elég lesz-e. A teljesítményen nem változtattak, bár senki sem mondhatja, hogy 570 (vagy a NISMO esetében 600) lóerő kevés lenne. Újdonság a Premium Edition T-Spec, ami egyedileg beállított felfüggesztéseket és karbon-kerámia féktrácsákat tartalmaz. Ez a felszereltség valahol a középutat keresi egy jó túraautó és egy dinamikus sportkocsi között.
Az új NISMO az eddigi legjobb GT-R
A NISMO csúcsverzió már több átalakítást kapott, leginkább feltűnő a szénszálból készült motorháztető, amin NACA stílusú légbeömlők is vannak. A felfüggesztések újrakalibrálásán túl önzáró differenciálmű is került előre. A hajtáslánc több alkatrészét tovább tökéletesítették, például megújult a főtengely. Odabent a Recaro szénszálas kagylóülés új kialakítást kapott. Kívül pedig megújult a dizájn, elöl új az alsó és felső légbeömlő, ami egyébként hasonlít a korábbi Skyline elejére. A fő fényszórók alatt két oldalt új a hatszögletű elemekből álló másodlagos lámpa, de oldalt, hátul és odabent már nem sok változást találunk.
A Recaro ülések is megújultak, a rezgések és zajok csökkentésével a menetkomfort is nőtt valamelyest