A Speed változathoz alapáron jár a 22 colos kerék, a Bentley szerint ezt a modellt sofőrök helyett inkább a tulajdonosok vezetik, így vezetési élmény is jár az autóhoz
Immár három éve “ontja” a Bentley üzeme a harmadik generációs Flying Spurt, mégis 2022-ig kellett várni a csúcsváltozatra. Maga a típus 2005-ben jelent meg, a formás Continental GT négyajtós változataként. Az impozáns luxusszedán műszaki rokonai között szerepelt az Audi A8 és a Volkswagen Phaeton, a legújabb változatot a Porsche Panamerához kötik a műszaki szálak.
A megrendelő 15 féle bőr közül választhat, az első ülések 24, a hátsók 14 féle módon állíthatók
Az 5,3 méteres Flying Spur eddig sem volt gyenge, de a trónbitorló Speed változat bőven túllicitálja a Mulliner kivitelt. A Flying Spur Speed orrába is a hatliteres W12-es motort építik, ami jelen esetben 635 lóerős, a forgatónyomaték 900 Nm, a 0-100 mindössze 3,7 másodpercig tart, a végsebesség 331 km/h. Az erő továbbításában egy nyolcfokozatú ZF váltó segít, a nyomatékvektorral kiegészített összkerékhajtás kötelező tartozék, de a Bentley inkább hátul szeret hajtani, mint egy vérbeli luxusautó.
A Bentley tulajdonosok lelki világát tükrözi, hogy itt a piros féknyereg jár ingyen, a feketéért kell plusz pénzt fizetni
Ahogy egy igazi angol nemes sem szívesen mutatkozik izompólóban, így a Bentley sem henceg az erejével. A sportos irányba terelt csúcsváltozat csak finoman jelzi a benne rejlő potenciált, a lökhárító és a küszöb aljára szerelt splitterek, a diffúzor és a króm díszítések elhagyása buktatja le a Speed változatot.
Az árát még nem tudni, de ez úgyis csak az átlagember megbotránkoztatására szolgál, a potenciális vevők szempontjából mindegy, hogy 100 vagy 130 millió forintot írnak az árcédulára