Nem érdeklik az amerikai fiatalokat a hazai gyártmányok
Az Y generáció fütyül a hazafias érzelmekre, japánt vesznek
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Az amerikai patriotizmus jelentősen elhalványul, ha a mostani fiatalok autóvásárlási szokásait elemezzük. A legifjabb nemzedék már autót is alig akar venni, ám az úgynevezett Y generáció inkább a külföldi márkákra indul be.
A fiatal amerikai autóvásárlók nem vásárolnak annyi USA-ban gyártott autót, mint az idősebbek. Ezt az Autotrader.com nevű amerikai portál derítette ki egy tanulmányban, ami az Y generáció (ezek a vásárlók az ezredfordulón voltak tinédzserek) autóvásárlási szokásait taglalja.
A fiatal autóvásárlók 38 százalékában, míg az idősebbek 60 százalékában él az amerikai termékek vásárlása iránti motiváció. A tanulmány előrejelzése szerint 2020-ban az Y generáció tagjainak mintegy negyven százaléka fog majd az amerikai autók mellet dönteni. Isabelle Helms, az Autotrader.com kutatási és marketingigazgatója úgy véli, az amerikai autóipar már nem húzza sokáig, ha a fiatalok nem kezdenek el az amerikai gyártmányok mellet voksolni. "A tanulmány megállapításai nem jelentik azt, hogy a 16 és 32 év közötti generáció teljesen érdektelenek az amerikai autók iránt" - mondta Isabelle Heims Detroitban. Biztató jel (a jenkik számára), hogy a Ford és a General Motors megújult termékkínálatával és lefelé bővülő modellpalettájával már elkezdte visszahódítani vásárlóit a japán gyártóktól.
Az Y generáció számára nem fontos a márkahűség. Csak 30 százalékuk mondja egy autó lecserélésekor, hogy elsősorban a korábbi autó márkájának modelljei között néz szét először. Ez az arány korábban 50 százalék volt.
ELAVULT NÉÉMET:)))))))))))
ezt káár volt pajtáás!!
[i]„Szal azért a fenti komment eléggé mellőzi a realitsát…”[/i]
Nem csak az, hanem szinte az összes amit ír.
Amúgy nem csak az Y generáció, hanem szinte az összes megelőző is előnyben részesíti a japán járműveket. Az elavult német tajigák viszont se eddig se ezután nem zavarnak sok vizet az USA-ban.
öhöm, épp most hozott ki a VW egy amerikai Passatot mert az európai nam igazán passzolt nekik.
Azlrt javaslom pl az autoblog USA eladásai statisztikáinak átnézését. Detroiti 3 azért elad jpár millió autót. És emelett eltart 3 japán prémiummárkát adják a 3 német prémiummárka dobogós piacát (na jó az Audi kcisit gyengékkedig arrafelé).
Szal azért a fenti komment eléggé mellőzi a realitsát…
Egyébbként legutóbb akkor írtak ilyesmit amikor a japánok szorongatták őket, aztán pár év múlva ők vették meg a Mazdtá és a Nissant.
„hogy a házak előtt Mercik és BMW-k állnak, nagy amerikai kocsit alig-alig láttak. ”
Ezeket mutatóba vették, amerikanistákat hajtanak..
A nagy EUROPA mindig is menő volt az USában…
Örült hamis/torz képük van arról, hogy mi folyik errefelé…
Egyrészt a fogyasztásuk is sok, másrészt pedig az európai szemnek nem éppen a legjobb minőségű a kidolgozás, a beltérben felhasznált anyagok pedig sok esetben a gagyi kategóriába tartoznak. A los angelesi autószalonról szóló tudósízásban olvastam 1-2 éve, hogy az újságíróksétáltak egy kicsit Los Angeles menő kertvárosi utcáiban, és már akkor azt tapasztalták, hogy a házak előtt Mercik és BMW-k állnak, nagy amerikai kocsit alig-alig láttak.
A Fordnak jók az esélyei az USA-ban, ha bevezeti a piacra az európai autóit, a GM-nek is van európai tapasztalata az Opellel és a Chevrolettel.
20 literes fogyasztásnál lehet én sem választanám az amerikai szemetet. Még ha olcsóbb is az üzemanyag náluk.