Nem engedi el ügyfelei kezét a Suzuki

Fizetett hirdetés

Ha Suzukid van, csapatod is van!

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Aki már belépett a Suzukisok népes családjába, tanúsíthatja, hogy azt követően minden, amire autójához technikai értelemben szüksége lesz, karnyújtásnyira kerül tőle.


Tartozékoktól, saját fejlesztésű motorolajon át az országúti segélyig, a japán márkát választó gépjármű-tulajdonosok minden felmerülő igényét kielégíti a MySuzuki.hu. A márka ugyanis olyan folyamatosan fejlődő platformot épített fel, amelyen keresztül képes gondoskodni arról, hogy az ügyfelei mindent megkapjanak, amire szükségük lehet. Hogy jó az irány, mi sem bizonyítja jobban, minthogy a weboldal az Év Honlapja 2019-es pályázatán kereskedelem, márkasite kategóriában “Minőségi díjat” nyert.
A MySuzuki.hu oldalon nem kevesebb, mint 9 szolgáltatástípus érhető el: kiegészítők, téli szerelt kerék, Ecstar motorolaj és kenőanyagok, szervizlista, országúti segéllyel kapcsolatos információk, kiterjesztett garancia, Suzuki CASCO+ biztosítás, eredeti alkatrészek és karosszériaelemek. A Suzukisok minden autójukkal kapcsolatos kérdésre, kérésre választ és segítséget kapnak itt.
Suzuki szerviz - nyerő választás!
A kiterjedt hálózatnak köszönhetően a Suzukisoknak nem kell lemondaniuk arról, hogy gépjárművükkel a lehető legavatottabb szakemberekhez forduljanak, legyen szó időszakos szervizelésről vagy valamilyen hiba kijavításáról. A MySuzuki.hu-ról is elérhető Szervizek aloldalon egyszerűen kiválasztható a legközelebbi szerviz, és az is nagy segítség, hogy mindig “kéznél” van a megoldás, vagyis online, az okostelefonunkon keresztül kapcsolatba léphetünk a márkaszervizekkel a megadott elérhetőségek egyikén. A csak a Suzuki által használt diagnosztikai műszereket, a részletes, 12 pontos átvizsgálási protokollt, a kizárólag eredeti alkatrészeket, a rendszeres továbbképzésekben részt vevő szakmai gárdát, rövid határidőt és rugalmasságot nyújtó Suzuki márkaszervizeknek extra előnye is van. Érdemes követni a MySuzuki közösségi oldalát, ugyanis a szervizakciók keretén belül fantasztikus nyereményjátékokban vehetnek részt a MySuzuki ügyfelei, nyereményük pedig akár egy több százezer forint értékű suzukis ajándékcsomag is lehet.
Hirdetés

Biztonság 0-24-ben
Az Országúti segély és a Suzuki Casco+ együtt különösen fontos szerepet tölt be a suzukisok életében. Előbbi, a Suzuki Mester+ szolgáltatás, az autó menetképtelenségekor a telefonhívást követően azonnal az ügyfél segítségére indul, és távolságtól függően, a lehető legrövidebb időn belül a helyszínre ér, hogy kijavítsa a hibát. Ha ez helyben nem lehetséges, az autót a legközelebbi Suzuki márkaszervizbe szállítja. Utóbbi, a Suzuki CASCO+, gondoskodik arról, hogy egy esetlegesen bekövetkező lopáskár, töréskár vagy elemi kár kapcsán szükségessé váló Casco ügyintézés a lehető legbiztosabb kezekbe kerüljön. A biztosításba az aktív kárrendezés, a csereautó rendelkezésre bocsátása, a kárrendelkezési költségek átvállalása is beletartozik.
Made in Japan
Az Eredeti alkatrészek fontosságát zászlajára tűző világcég a “hazai”, vagyis japán minőségben hisz, ezért már az 1980-as évek óta tökéletesíti saját fejlesztésű kenőanyag termékcsaládját, az Ecstart. Hasonlóan ikonikus a komplett megoldást biztosító Suzuki szerelt kerék – prémium Yokohama gumiabronccsal.
Zöld megoldásokkal a biztonságos jövőért
A Suzuki saját fejlesztésű kenőanyag termékcsaládja jó példa arra, hogy az autómárka számára a minőség fogalmába a környezetünk iránti felelősség is beletartozik. A termékpaletta fejlesztésekor, mind az Ecstar motorolajok, mind a tisztítószerek esetében, a márkán dolgozó minden fejlesztő számára alapvető szakmai követelmény, hogy – a jövő generációinak védelmében – a csúcstechnológia együtt járjon a fenntarthatósággal és a felelős környezetvédelemmel. Éppen ezért az Ecstar tisztítószerek kivétel nélkül vegyi anyagoktól mentesek, nem tartalmaznak semmilyen homogenitást elősegítő anyagot, ráadásul rövid idő alatt lebomlanak. Az Ecstar motorolajok pedig alacsonyabb üzemanyag-fogyasztást elősegítve szintén környezetkímélő hatást fejtenek ki.
MySuzuki - a Te csapatod!
A MySuzuki egy teljes körű szolgáltatást nyújtó platform, ahol a Suzukisok informálódhatnak, segítséget kérhetnek, és megismerkedhetnek a legújabb ajánlatokkal. Akinek Suzukija van, valóban úgy érezheti, hogy egy olyan csapat veszi körül, amely 0-24-ben elérhető, és sohasem hagyja cserben.
Fizetett hirdetés
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

2 thoughts on “Nem engedi el ügyfelei kezét a Suzuki

  • 2019.12.09. at 14:39
    Permalink

    Azért ez fájt!
    Tizenpár éve Wagonom volt, kiégett a hátsó rendszám világítás egyik izzója, télidő alánézek, ó nincs kedvem barkácsolni, 400 m-re a szakszerviz elviszem, az akkor 200 Ft-os izzó cseréjéért kérnjenek 1000-1500-öt, gondolom én.
    Elviszem, besétálok mondom mi a gond, várni kéne mert nincs szabad emelő! Mi van?! Ehhez meg kell emelni a kocsit, mondják. (ez minimum 1 rezsióradíj volt 6500 ha jól emlékszem, na ezt már nem mondták, csak tudtam)
    Magamban (a qrva anyátok!) csak felszedtem a garázsban a deszkát az aknáról és kicseréltem.
    Szintén suzautó, 1 éves szerviz, (ez másik!) vittem az olajat, üljek le a várakozóban, mondom bemennék, nem lehet, aztán miért? Balesetveszélyes, semmi gond minőségir.szakmérnök vagyok, tartanak egy gyors oktatást a rendszerükben használt naplóba és ennyi, na tudja mit menjen!
    Jön szerelőbácsi mikor meglát már rosszul van, adom az olajat, ó ez nem jó bele! Aztán miért, két api szinttel jobb mint amit ő mutat, (ja gépészmérnök is vagyok) duzzogva előttem bizony bele kellett önteni! Csináltam neki 4 liter mínuszt! (bocs, szintén a qrva anyját)
    De, sajnos ez nem csak a suzszervízekre jellemző, tisztelet a kivételnek ha létezik!

  • 2019.12.14. at 18:06
    Permalink

    2008-ban újként vásárolt Suzuki Sx4 autónkkal koccanás történt májusban, alkatrész beszerezhetetlenségre hivatkozva a Suzuki Szabó-nál állt közel két hónapig(!!!) az autó darabokra szedve az udvaron… Megelégelve a folyamatos eredménytelen érdeklődést mérgemben elkértem a hiánycikként kezelt alkatrész gyári számát, másnap estére hozta a futár -gyári matricával- a fővárosból 7000Ft-ért, bevittem nekik, átadtam a szervizvezetőnek…

Vélemény, hozzászólás?