Nem jött be a Tatának a Nano - írtuk tavaly nyáron, hiszen az indiaiak hiába építették meg a világ legolcsóbb autóját (2009-ben 350 ezer forintnak megfelelő rúpiáért kezdték forgalmazni), a tervezett átütő sikert nem érték el, saját bevallásuk szerint is becsődölt a koncepció. Ehhez képest most az az újdonság a törpével kapcsolatban, hogy februártól dízelmotorral is támad, no meg két új kocsit, egy ferdehátút és egy szedánt is terveznek a márka európai stúdiójában. Ha Európában nem is, de jelenleg a Nano benzinesként és CNG-vel is tölthetően kapható. A dízel 2 hengeres, 800 köbcentis lesz 45 lóerővel és 2,5-2,8 l/100 km-es vegyes fogyasztással
Új színek, új remények. Az említett friss Taták, tehát nem a képeken látható Nanók feltöltött (1.2-es, több mint 100 lovas) benzin- és (1.3-as Fiat Mjet) dízelmotorral várják majd vásárlóikat, de hogy kik lesznek ezek, ha a Nano is drága az indiaiaknak...