Nem a piros szoknya teszi az autót, de az is
Jobb lesz vezetni: Hyundai Veloster Turbo R-Spec
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Áthangolt futóművet és kormányzást, piros dekorbetéteket és hangpótlékot is kapott a Hyundai Veloster Turbo.
Édes kis hazugság - írtuk februárban a formabontó Hyundai Veloster Turbo tesztjében arra utalva, hogy amilyen állatul néz ki a koreaiak "négyajtós" sportkocsija, ahhoz képest nem egy fenevad. Mi 186 lóerősen kaptuk bele az 1.6-os turbómotort, másutt 204 lóerős, de nem is ez a lényeg. A most Los Angelesben bemutatott R-Spec verziónál sem.
A gyár által aftermarket tuningolásra melegen ajánlott Veloster Turbo a második R-Spec a Hyundai-tól, készült már hasonló átirat a Genesis kupéból is. Ami majd elárulja, hogy R-Spec Velosterrel van dolgunk, ha egyáltalán látunk belőle, az a piros szoknya. Kívülről ennyi a sztori. Új viszont a rövidebb váltó eltérő váltógombbal (az R-Spec csakis manuális 6 fokozatúval rendelhető), feszesebb a futómű, közvetlenebb a kormány, s van már nyomatékvektor-szabályzás is az alulkormányzottság kiküszöbölésére. Az utastérből, az extrák közül száműzték a komfortnyitást, a gombos indítást, a puccos műszerfalat és a dekorelemeket, az ülésfűtést, az automata ablakemelőt. Cserébe egy úgynevezett Active Sound Design felerősíti az utastérben hallható motor- és kipufogóhangot.