Nehéz lehetett megállni, hogy 20 éven át ne használják az M5-öt
Az Egyesült Államokban keresi új gazdáját a csodálatos állapotnak örvendő, teljesen széria E39 M5. Az ohioi kereskedés kifejezetten BMW-kre specializálódott, de ilyen állapotú ötössel még ők sem találkoztak.
Olyan komoly kérdésekkel kell szembenéznie az új tulajdonosnak, mint hogy letépje-e a gyári fóliát a 2003-as autón
Nem mondhatni, hogy kalandos életet élt az autó, újkora óta egyetlen család birtokolta, akik nem igazán használták. Az Imola Red fényezésű BMW órája 746 mérföldet, azaz 1200 kilométer mutat. A Puerto Ricóból származó sportmodellt szabályozott hőmérsékleten, szakszerűen tárolták, így az állapota pontosan ugyanolyan, mint amikor 2003-ban kihozták a szalonból. Az eladás előtt csak a fényszóró állítót, az abroncsokat és gumitömítést cseréltek az autón, egyébként teljesen hibamentes a jármű.
Karcolást, kőfelverődést nem érdemes keresni, új gumikon gurul az M5
Az 1998 és 2003 között futott M5 az S62 kódjelű 4,9 literes V8-ast kapta. A sportszedán kereken 400 lóerős, amihez 500 Nm nyomaték társul, a váltó hatfokozatú kézi. Újkori árához és kategóriájához mérten a bajorok telepakolták extrákkal, többek között xenon fényszóró, Alcantara tetőkárpit, fűthető első ülések, garázskapunyitó és tolatóradar is megtalálható a fedélzeten, bár nem ezek fogják eladni az autót. Az igazi vonzerő az érintetlensége és a tudat, hogy valószínűleg ez a világ legmegkíméltebb M5-ös BMW-je ebből a szériából. Hogy a 300 ezer dollár (azaz nagyjából 100 millió forint) sok vagy kevés, az nézőpont kérdése, ebből a pénzből szinte bármilyen autót haza lehet vinni, ellenben ilyen E39 aligha akad a BMW múzeum falain kívül.
A BMW áráért két nullkilométeres Porsche 911 GTS is kijönne, de olyanja másnak is lehet, ilyen állapotú M5 viszont aligha létezik