Az első generáció fenyegető dizájnja helyett a friss 300 C inkább nyugodt, elegáns formatervű
A négyajtós limuzinként és kombiként is kapható 300 C második generációja minden bizonnyal januárban, a Detroiti Autószalonon lép majd a közönség elé. Az új széria méreteivel nemigen különbözik a szigorú megjelenésű elődtől, ám vonásai most harcias helyett inkább elegánsak. A változatlan arányok ellenére az összes karosszériaelem új, leginkább az orr és a far változott. A kanyarkövető xenon technológiát is bevető fényszórókban a LED-es nappali fény a márkára és a modellre utalva C-betűt formáz. Krómbetét az orron és a faron, az első és a hátsó lámpák környékén, valamint a csomagtér-nyílás peremén is díszíti a friss sorozatot. A kipufogóvég természetesen kettős, az egyelőre csak észak-amerikai specifikációjával ismert 300 C alapmotorja a Chyrsler-Pentastar 3,6 literes, 292 lóerős, 352 Newtonméter nyomatékú V6-os benzinese. Noha egyelőre komolyabb változatról még nincs hír, a géptető alá vélhetően a második generációs 300 C-ben is kerül majd Hemi V8-as - vélhetően az 5,7 literes, 360 lóerős, 530 Newtonméteres. Az SRT8 csúcsverzió még várat magára, de vélhetően az is jön majd. Európának szánt, dízelmotoros verzióról egyelőre nincs hír, de vélhetően elérhető lesz majd az első generációsban is alkalmazott, 3,0 literes, Mercedes-féle V6-os gázolajos. A vevők továbbra is választhatnak majd a tradicionális hátsó és az automatikus összkerékhajtás között, utóbbi a korábbi verziókhoz mérten 5 százalékkal szerényebb fogyasztást ígér, ugyanis a hajtáslánc immár teljesen le tudja kapcsolni az első kerekek hajtását.
A kivétel nélkül lágyabbra rajzolt karosszériaelemek a régi méretet hozzák. A részletek átdolgozásával a korábbinál idősebb célcsoportnak szól a 300 C
Igen, sajnos nem egyedi eset, hogy egy frissítés miatt veszít egyinéségéből egy-egy modell.
Hát nem tudom…Nekem a régi jobban tetszik.Éppen a gengszter stílustól volt egyedi.Kár,hogy változtatnak rajta.