Nehéz feladat előtt az új Peugeot 308
Harcra kész az új Peugeot 308
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A Peugeot nem aprózta el a dolgot, és egyszerre varrta fel a 308-as Berline, a kombi SW, valamint a nyitott CC ráncait.
Motorikusan nincs annyi változás, mint látványban. Az alap erőforrás továbbra is az 1,4-es benzines (98 LE), amelyet három 1,6 literes követ: a szívó 120, a turbós 156 lóerős, és ez utóbbit kapja a GTI, de 200 lovasra felhúzva. A dízeleknél a 2.0 HDi a csúcs 163 lóerővel, a beugró pedig az 1.6 HDi (92 LE). Újdonság a gazdaságos üzemre optimalizált 1.6 e-HDi (112 LE), többek között start-stop rendszerrel, csekély gördülési ellenállású gumiabroncsokkal, és 98 gramm szén-dioxid kibocsátással kilométerenként.