Óriási szárnyak segítségével éri el a megfelelő leszorítóerőt, emissziója - legalábbis futás közben - nincs
Nem kis reklámra van szüksége az
új NSX sportkocsinak, hogy belopja magát az emberek szívébe, kicsit sokat kellett rá várni, de lehet, hogy megérte. Ugyanakkor ez a szörnyeteg úgy hirdeti, hogy jóformán semmi köze nincs hozzá a műanyag NSX formájú héjtól eltekintve. Ez ugyanis nem egy hibrid sportkocsi, hanem a Pikes Peak hegyi versenyre fejlesztett teljesen elektromos gép.
Mindegyik kereket külön villanymotor hajtja, az EV conceptnek az NSX-szel szemben nincs V6-os duplaturbós benzinese
Az Acura (Honda) EV concept különlegessége, hogy a
szériagyártású NSX-hez hasonlóan 4 motorja van, de a középre szerelt V6-os benzines helyett hátul is iker-villanymotorok hajtják a kerekeket, ahogy elöl is. Adatokat sajnos nem közöltek, de nyilván bődületes teljesítményre képes, persze egy troliénál nem szebb hangorkán kíséretében. Csővázas acélszerkezetre épül, a speciális könnyített versenyfelniken pedig nagy tapadást adó Michelin versenyabroncsok feszülnek. Az NSX villanysárkányát Tetsuya Yamano fogja a hegy csúcsáig terelni, nem ismeretlen neki ez a terep, tavaly már teljesítette egy elektromos CR-Z prototípussal is.