Zárt és nyitott kivitelben is elérhető a négykerékhajtás, a háromliteres hathengeres teljesítménye itt 385 lóerő, ami a legkisebb érték a 911 kínálatában
Egy sportkocsi birtoklása hatalmas élmény, ám a féltett kedvenc gyakran a garázsba kényszerül a fagyos hónapokra, ilyenkor viszont csak a gyönyörködésben lelheti örömét a tulajdonos. Ebben segíthet a most bemutatott Porsche 911 Carrera 4 (kupé és kabrió kivitelben), mely talán az egyik legoptimálisabb választás, ha négyévszakos sportkocsit keresünk. A Porsche most a kínálatot lefelé bővítette, ugyanis a Carrera 4S mellett már a belépő teljesítményszinttel is választható a négykerékhajtás a Carrera 4 személyében.
A Carrera és a Carrera 4 között a kipufogó formája az egyetlen kívülről látható eltérés, előbbiből kerek, utóbbiból szögletes nyíláson át távoznak a gázok
Szemfülesnek kell lennie annak, aki a lóerők számát szeretné megtippelni a külső alapján, ugyanis a Carrera 4 és Carrera 4S csupán a hátsó kipufogójában tér el egymástól, a gyengébb verzió szögletes, az erősebbik pedig ovális kivezetést kap. A Carrera 4 háromliteres hathengeres duplaturbós boxermotorja a kétkerékhajtású 911 Carrerából lehet ismerős, a teljesítményük egyformán 385 lóerő, az erő továbbításában pedig a 8 fokozattal gazdálkodó duplakuplungos (PDK) váltó segít. Annak ellenére, hogy a leggyengébb 911-esről van szó, a menetteljesítmény nem hagy kívánnivalót maga után, a kupé 3,8 másodperc alatt éri el a százat, a végsebesség pedig 290 km/h, a kabrió értékei csak egy árnyalatnyival rosszabbak.
Leggyengébb modell ide vagy oda, a kabrió 4 másodper alatt van százon, a kupénak még ennyi sem kell
A Carrera 4-hez alapáron jár az állítható felfüggesztés, de olyan extrák is rendelhetőek, mint a kerámia féktárcsa vagy a részlegesen önzáró hátsó differenciálmű. A tengerparton és a sípályán egyaránt bevethető négykerékhajtású 911 a többi változattal egyetemben elöl 20, hátul viszont 21 colos kerekeken gurul. Az új modellnek a németországi ára már tudható, átszámítva 36 millió forintot kérnek a zárt modellért, de 40 millió forintért már a tetőtől is megszabadulhatunk.