Kívülről nem különböztethető meg az igazitól
Fronthajtás, 2,7 literes, négyhengeres motor 188 lóerővel – ezek után nem csoda, hogy a Lexus már nem szabadidő-autóként, hanem mint emelt hasmagasságú kombiként beszél az RX 270-ről. Így múlik el a világ dicsősége, és így néz ki, ha mindenképpen szeretnék visszahódítani a számukra nagyon fontos piacot a japánok. Azért a minimumszintet elég magasan húzták meg, alapfelszerelés a hatfokozatú automatikus váltó, a kulcs nélküli bejutás és motorindítás, továbbá a xenon fényszóró is, de csak szövetkárpit borítja az üléseket. Egy szinttel feljebb színes kijelző van a középkonzolon, navigációs rendszer azonban kizárólag a csúcsváltozathoz jár, bőrkárpittal együtt. Mindezt nagyjából Hyundai ix55 árban adja a Lexus, amely ugyan erősebb, és összkerékhajtású, de a márkanévnek közel sincs akkora presztízse.
Csak a típusjelzés árulkodik a négyhengeres motorról