Négyes Golf 550 lóerővel. Elég lesz?
VW Golf IV R32 a'la HPerformance
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A HPerformance tuningcég egy átfogó tuningcsomagot kínál a IV-es Golf csúcsváltozatához, az R32-höz.
A legtöbb tuningcég többnyire a piacon ma megvásárolható autókat veszi kezelésbe, a HPerformance most viszont visszanyúlt a múltba. A VW Golf negyedik generációjának legerősebb, R32 modelljét piszkálták meg. A V6-os 3,2 literes szívómotor EFR550 turbófeltöltőt és egy átprogramozott motorvezérlő szoftvert kapott. A gyárilag 230 lóerős teljesítmény és 320 Nm-es nyomaték 550 lóerőre és 730 Nm-re nőtt, amely négy keréken keresztül szabadul rá az aszfaltra.
A menetdinamikai adatokról nem közölt információt a cég, a gyári 6,6 másodperces 0-100 km/órás gyorsulás bizonyára jócskán lecsökkent, a 247 km/órás végsebesség pedig még tovább nőtt. Természetesen nem csak a motorháztető alatt bütyköltek a mérnökök, a külső is átalakult. KW lengéscsillapítók, 19 colos HRE felnik és H & R stabilizátor gondoskodik a még jobb úttartásról. További látványos elemként említhetők az első és hátsó lökhárítók, az oldalsó küszöbök, valamint a 90 mm átmérőjű kipufogócső.
10 milla csak a tuning..ennyiből már kocsit is lehet venni, nem ezt a konszern cipősdobozt 😀
Igen.
És ez a motor nem V6, hanem VR6! Óriási különbség!
(Hengersorok átfedésben, egyetlen hengerfej, stb.)
Megjegyzem: a VR6 a VW által terjedt el a köztudatban.
Vazze, ezen könnyesre röhögtem magam:-DDDDD
Egy másik oldalon azt boncolgatták a szakértők,hogy az egyik lehetséges megoldás a ..osvágenek teljesítményének csökkentése,hogy beférjenek a határérték alá.Erre egy egy fórumtárs azt irja:[b]Most legalább a fosvágeneseknek is vissza kell váltaniuk a kamion előzése előtt.[/b]Na azon röhögtem még ilyen jót.