National Public Champion díjat nyert az iGO fejlesztője
Magyarország legsikeresebb, leginnovatívabb és legetikusabb vállalata az NNG
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Az NNG nyerte el a magyarországi National Public Champion címet a 2013/14-es European Business Awards közönségszavazásán.
Ma már iGO, s ezáltal egészen megfizethető, precíz navigációt vásárolhatunk a Dacia, a Mazda és a Volvo modelljeiben is, de ha a program nem is ismerhető fel egyértelműen, számos egyéb márkában is megtalálható. Hogy melyek ezek, az nem teljesen publikus, ugyanis a gyártók sok esetben nem nevezik meg beszállítóikat, s így van ez a márkaképekre szabott navigációk esetén is. Összességében azonban mintegy 30 márka modelljeiben találkozhatunk iGO alapú szoftverrel, a tíz legnagyobb gyártó közül hét beszállítója az NNG Kft.
Ez az NNG Kft. lett most a European Business Awards közönségszavazásán a magyarországi National Public Champion díj nyertese, azaz a hazánkból jelölt cégek közül három másikat maga mögé utasítva az NNG kapta a legtöbb közönségszavazatot. A második fordulóban már Európa legjobbjaival versenyez a hazai szoftverfejlesztő, így ismételten számít a közönség támogatására. A szavazatokat március 25-ig lehet leadni az EBA honlapján. Az eddig elért győzelemmel az NNG-t Magyarország legsikeresebb, leginnovatívabb és legetikusabb vállalatának választotta az EBA közönsége.
A European Business Awardsról
A European Business Awards Európa elismert üzleti díjaként a nevezett vállalatokat pénzügyi, valamint etikai oldalról egyaránt értékeli, illetve a vizsgált periódusban elért növekedés és szakmai fejlődés is nagy hangsúllyal esik latba. A díjon keresztül a szervezők egy erősebb, innovatívabb, etikusabb és sikeresebb európai üzleti kultúra létrehozását kívánják támogatni.
[kepallobal=330432]Balogh Péter, az NNG Kft. vezérigazgatója[/kepallobal]
A European Business Awards Európa elismert üzleti díjaként a nevezett vállalatokat pénzügyi, valamint etikai oldalról egyaránt értékeli, illetve a vizsgált periódusban elért növekedés és szakmai fejlődés is nagy hangsúllyal esik latba. A díjon keresztül a szervezők egy erősebb, innovatívabb, etikusabb és sikeresebb európai üzleti kultúra létrehozását kívánják támogatni.
„Fontosnak tartjuk minél tágabb körben ismertetni az NNG történetét, mert példánkkal szeretnénk utat mutatni a hazai induló és működő vállalkozásoknak. Ezért is külön büszkék vagyunk arra, hogy az NNG képviselheti Magyarországot az európai mezőnyben. Az új forduló alkalmával minden szavazatra szükségünk lesz” – hangsúlyozta Balogh Péter, az NNG Kft. vezérigazgatója.
Az NNG sikere egy 2008 óta követett vízión nyugszik, amely az autóipar felé irányította az addig jellemzően hordozható GPS vevőkre tervezett programokkal foglalkozó céget. Az NNG vezetése az akkor még luxusterméknek tartott navigációt sokkal inkább egy mindenki számára elérhető, hétköznapi „használati tárgyként” látta, ennek érdekében pedig új normákat és termékkategóriákat teremtve (LC – low cost és ULC – ultra low cost) forradalmasította a beépített navigációs eszközökhöz való hozzáállást és hozzáférést. A váltás sikerességét az is jelzi, hogy napjainkra a folyamatos bővülés és fejlődés mellett a magyar vállalat az autóipar vezető navigációs beszállítójává vált. A növekvő piaci igények kiszolgálása érdekében tavaly decemberben köszönthették soraikban 520. munkavállalójukat, idén pedig további 100 új fejlesztő felvételét tervezik. Mindeközben a budapesti székhelyű vállalatnak már nyolc irodája működik világszerte, és újabb kulcspiacokon tervezi megvetni a lábát a közeljövőben.