Napelemes villanyautó 3,7 millióért
Münchenből jön, mégsem BMW a napelemes villanyautó
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Néhány fiatal mert nagyot álmodni: megvalósították villanyautójukat, amely megérdemli, hogy sorozatgyártásba kerüljön, ezért kampányolnak.
Szinte minden hétre jut újabb villanyautó-gyártó felbukkanásáról szóló hír. Hiába, a Tesla sikere és módszerei sokaknak példát mutatnak, többnyire a tengerentúlon és Ázsiában. Pedig Európában is élnek bátor úttörők, néhány Münchenben élő fiatal el is készítette villanyautójuk első példányát. Azonnal látszik rajta, hogy nem csupán egy a sok közül, nagyon is sok szaladgálhatna belőle útjainkon, ha megvalósulna. Ugyanis pont azt tudja, ami a legtöbb embernek kell, felesleges hozzáadott érték és sallang nélkül. Meglepő ez a hozzáállás éppen Münchenből, de csak így lehet olcsó és széles körben elérhető a Sion.
Sono Motors[/url] néven hozták létre vállalkozásukat az alkotók, és állítólag már a gyártáshoz és a forgalmazáshoz is találtak partnereket, no meg persze be is árazták a márka kéttagú kínálatát. Innentől kezdve természetesen (szinte) minden csak pénz kérdése, ezért a Teslához, vagy a Nikolához hasonlóan gyűjtésbe kezdett a Sono Motors. Akár már 100 euró, tehát bő 30 ezer forint befizetésével jogot szerezhetünk egy tesztvezetésre, várhatóan 2017 folyamán. Sőt, akár 12 százalékos kedvezménnyel meg is rendelhető a Sion, amelynek alapára 14,4 kWh-s, körülbelül 120 kilométeres hatótávolságot adó akkumulátorral várhatóan 12 ezer euró (bő 3,7 millió forint), míg 250 kilométeres hatótávolságot biztosító 30 kWh-s akkumulátorral 16 ezer euró (majd' 5 millió forint).
A karosszériát borító 7,5 négyzetméternyi napelemeivel egy nap alatt akár 30 kilométernyi energiát is „magába szívhat” a Sion. Ezenkívül energiaforrásként is használható az autó, így például kempingezéskor áramot szolgáltathat a szükséges kellékeknek. A kisebb karbantartási munkák, javítások, egyszerű alkatrészcserék otthon is elvégezhetők a Sionon, hiszen az alkatrészt futár hozza, a szerelési leírás pedig egyszerűen letölthető. Szintén ötletes az utastér levegőtisztítása, amit természetes moha telepítésével old meg a Sono Motors. A különleges növény a levegőből veszi fel a túléléséhez szükséges nedvességet, ráadásul zajcsillapításra is kiváló. Elvileg már csak a megrendelőkön múlik, hogy beinduljon a Sion gyártása és a tervek szerint világszintű forgalmazása 2018-tól. Vajon ki lesz az első hazai megrendelő?
Ne haragudjon meg a hozzászóló, ha a 3,5 milliós kocsi is túl van árazva, akkor csináljon olcsóbbat.
Ez nem vicc oldal.
Van ennél olcsóbb elektromos autó is. Attól függ milyen célra kell.
Egyébként ne csodálkozz,hogy nem foglalkoznak veled,akik diktálják a dolgokat ha valamit hasznosnak találnak és mondjuk veszélyezteti az olaj hatalmat vagy ilyesmi azt megakadályozzák vagy eltüntetik,és majd talán egyszer valamikor a saját találmányuk ként hozzák ki.Tesla találmányait is elsummasztották teslát meg le járatták valamennyire,de van olyan találmánya amit használnak csak más formában,mint amire kéne.
Hát sajnos ebben az országban minden túl van árazva,csak az emberek ezt hiszik természetesnek,mikor meg mondja valaki akkor le hülyézik,pl itt vannak az “olcsó” autók mondjuk 3,5millió forintért igaz olcsóbb mint mondjuk egy 6millió forintos de még a 3,5milliós is túl van árazva.Nekem jobban kéne elérhető áron minőség.
Évek óta kínálgatom az illetékesek felé, elérhető áron meghonosítható elektromos autókat / 3- 5 milló Ft /.
Még válaszra sem méltattak /média,hivatalos szervek /. Most meg jönnek ezzel az elktromos autóval.
Nem kell ebben az országban elérhető áron semmi. Az a jó, ami méregdrága. Mi nagyon gazdag ország vagyunk.