Nagyon bitang az új Porsche 911 Turbo

Porsche 911 Turbo: még erősebb, még gyorsabb, csak automata

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Befutottak az első képek és infók az új 911 Turbóról, s ezek alapján bátran kijelenthető, hogy már megint valami tökéletesfélét alkotott a Porsche.

Idén 40 éves a 911 Turbo, a Porsche ikonikus sportkocsijának gyári képeken először látható Turbo és Turbo S változata szeptembertől lesz kapható (Németországban) 162-195 ezer eurós (48-58 millió forintos) ártól.
Hirdetés
A "mezei" Turbo és az S között 40 LE, 50 Nm és 0,1 mp a különbség (a 3,8 literes, 6 hengeres és változó geometriájú ikerturbós boxermotor utóbbinál már nagyon bitang 560 lovas és 700, sőt, túltöltéssel 10 mp-re 750 Nm-es), na nem mintha az alapmodell 3,2 mp-es 100-as sprintidejét bárki joggal fitymálhatná. A végsebesség 317 km/óra, a váltó 7 fokozatú PDK dupla kuplungos automata (manuális nincs). A drága mérnök urak a 480 lóerős elődhöz viszonyítva 16%-os fogyasztáscsökkenést is elértek stop-starttal és vezérlés-módosítással, az eredmény 9,7 l/100 km. Na persze.
Haldex összkerékhajtás van (vízhűtéses elektronikus vezérlésű központi tengelykapcsolóval), szériában aktív hátsókerék-kormányzás (a manőverezhetőséget és a stabilitást is segítve 50 km/óra alatt az első tengellyel ellentétes, 80-as tempó fölött vele azonos irányban maximum 2,8 fokkal fordulva), számítógéppel vezérelt aktív első- és hátsó légterelő, PDCC adaptív oldaldőlés-szabályozó rendszer, dinamikus motorfelfüggesztés és karbon-kerámia fék elöl 410, hátul 390 mm átmérőjű tárcsákkal - utóbbi három elem a Turbo S-nél része az ellátmánynak.
A 991-es új generáció karosszériája (és nyomtávja) az elődénél is szélesebb (majd' 3 cm-rel), automata reflektoros világítása full LED-es, teteje készülhet és kérhető acélból, üvegből vagy karbonból, az akusztikai élményt hanggenerátor fokozza. Utasterében is nagyjából minden új, s aki mondjuk nem éri be holmi Bose hifivel, az már Burmestert is rendelhet. Adaptív tempomat, táblafelismerő rendszer, 20 colos felni - ilyesmi tételek szerepelnek még az extralistán.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.30. at 03:55
    Permalink

    A világ legjobb és legstílusosabb szupersportkocsija.
    Azaz pontosítok:A világ legjobb hétköznapokban is használható szupersportkocsija!
    Azt hiszem ebben nincs vita…..

Vélemény, hozzászólás?