Külsőleg is nagyon hasonlít a Skoda Citigo e iV az e-Up-hoz, nem véletlenül
Sajnos hazánkban még nem rendelhető a két hasonmás négykerekű, de Németországban és Csehországban már felvesznek rájuk előrendeléseket, így az ottani pontos árukra is fény derült. A Volkswagen e-Up! 22 180 euróról indul, ami nagyságrendileg 7 320 000 forintnak felel meg. Természetesen ezt az árat még feljebb lehet tornázni extrák hadával, ugyanakkor a másfél millió forintos állami támogatást is egész nyugodtan le lehet majd vonni belőle hazánkban. Nem mellesleg az alapfelszereltség is igen korrekt ellátmányt ad, hiszen része az automata légkondi, a Bluetooth csatlakozást és digitális tunert (DAB+) is adó rádiórendszer, a „maps+more” applikáció és a Lane Assist sávtartó vezetéstámogató-rendszer.
A villanyautók körében eddig is elég jó eladási számokat hozott a Volkswagen e-Up!, valószínűleg a frissítés után még versenyképesebb lesz[
A Skoda Citigo e iV esetében inkább - ahogy az lenni szokott a konszernen belül - az alacsony indulóárra koncentráltak a bőséges alapellátmány helyett. Így Csehországban 429 900 koronától, azaz körülbelül 5 520 000 forintról startol a villanyos Skoda. Mely egy igen kedvező ár annak tudatában, hogy WLTP norma szerint az új e-Up!-hoz hasonlóan WLTP adat szerint is 265 kilométert tud megtenni (szemben a korábbi 134 kilométerrel) egy töltéssel. További érdekesség, hogy az elérhető összes extra beikszelésével sem érjük el a Skodával a Volkswagen e-Up! indulóárát, hiszen maximum 6 millió forintot tudunk az elektromos Skodáért kifizetni.
Hazánkban 2020 januárjában debütálnak a kereskedésekben, de a konfigurátorban az ígéretek szerint már idén év végén elérhetőek lesznek az immáron 32,3 kilowattórás akkumulátorral rendelkező elektromos "városi szörnyetegek". Ha a Citigo e iV ára állami támogatással 5 millió forint alatt marad, sikerre számíthat.