Nagyobb akkumulátort kapott néhány konnektoros Audi
Aprónak tűnő, de a hatékonyság felé vezető úton egész jó lépést tett most az Audi azzal, hogy három plug-in hybrid modelljén frissített egy keveset. A Q5, A6 és A7 plug-in hybridek akkumulátorát lecserélték 14,1 kWh teljesítményűről 14,4-esre, melynek fizikai mérete nem nagyobb a korábban használt akkumulátorénál. Ezzel szemben viszont elérték a 91 kilométert NEDC és a 73 kilométert WLTP ciklusban mérve. Nagy előnye az új akkumulátornak, hogy 7,4 kW-tal is tölthető, mellyel 2,5 óra alatt teljesen fel is tölthető hálózati csatlakozóról.
7,4 kW-tal is tölthető, 14,4 kWh-s akkumulátorával elérték a 73 km-es WLTP elektromos hatótávot
Az új akkumulátorral szerelt modellek pedig bővültek is egy új karosszériaváltozattal. Megérkezett a konnektoros hibrid A6 Avant, melynek belépőmodellje az 50 TFSIe 2,0 literes turbós benzinmotorral és elektromos motorral szerelt hajtáslánccal, összesen 300 lóerős rendszerteljesítménnyel. Bővült az érintett modellek menetmódválasztéka is, az EV, Auto és Hold funkciók mellett megjelent a Charge, melyet választva a benzinmotor tölteni tudja a hibrid akkumulátort a későbbi elektromos hajtás érdekében. Nem csak az 50 TFSIe, de az erősebb, 367 lóerős rendszerteljesítményű 55 TFSIe hajtású verziók is megkapták a növelt kapacitású akkumulátort.
Megjelent a kínálatban a plug-in hybrid A6 Avant is