Még messzebb jut tisztán villanyhajtással a Passat GTE
A számok nyelvére lefordítva: 31 százalékkal nagyobb akkumulátor csomagot szerelnek a Passat GTE modellekbe, amelynek összkapacitása 13 kWh, szemben a frissítés előtti modellek 9,9 kWh-jával. Ez egyben azt is jelenti, hogy a WLTP mérési ciklus alapján 56 kilométert képes megtenni az autó tisztán elektromos hajtással. A leköszönő változatot még az NEDC-ciklus szerint mérték, azzal 50 km távolságra jutott csak a villanymotort használva, ám a VW szerint az NEDC méréssel a friss modell 70 kilométerre jutna tisztán villanyhajtással.
Apró ráncfelvarrás kíséretében növelték az akkucsomag kapacitását
A hajtáslánc nem változott, az 1.4 TSI benzinmotort támogatja a villanymotor, így a rendszerteljesítmény 215 lóerő és 400 Nm forgatónyomaték. Mindez hatfokozatú, duplakuplungos sebességváltón keresztül jut az első kerekek felé. Továbbá a friss Passatban háromféle üzemmódot is ki lehet választani. Az egyik az EV, amellyel csak a villanymotort használja az autó, a GTE a sportosabb vérmérsékletűeknek való, míg a hibrid értelemszerűen az arany középutat testesíti meg. Az új Passat Németországban már megrendelhető, szedán és kombi karosszériával egyaránt.
Kombi karosszériával is megrendelhető a hibrid Passat