Még szinte semmit sem tudni a Nissan újdonságáról, ráadásul a képek alapján még a sorozatgyártástól is messze áll a koncepció
A Nissan még az érkező autó méreteire sem utalt, így nem tudni, hogy pontosan mekkora lesz az újdonság, a legvalószínűbb megoldás az lenne, ha a Renault hasonló méretű elektromos crossoverének a rokonáról lenne szó. Ekkor viszont felmerül a Leaf kérdése, amelytől a mai SUV őrületben túl könnyen csábíthatna el vevőket az új modell. Lehetséges viszont, hogy az eggyel nagyobb kategóriát célozza vele a gyártó, már tavaly jelezték ugyanis, hogy egy nagyobb elektromos SUV-n dolgoznak, ráadásul a CMF-EV platform tökéletesen alkalmas lenne erre is. Az akkucsomagokat egyébként az Envision AESC gyártja majd a Nissannal kötött partnerségük keretei közt, amelyhez egy 35 GWh kapacitású üzemet is felépítenek - ez körülbelül akkora lesz, mint a Tesla Nevadai akkucsomag-gyára.
Az Európának szánt autókat ugyanott szerelik majd össze, mint ahol a Juke és a Leaf is készül, az új gyártósor éves kapacitása 100 000 autó lesz
Az autóról alig találni hivatalos infót, sokkal többet árultak viszont el a gyártás körülményeiről. 1,38 milliárd fontos "EV36Zero" elnevezésű beruházás keretei közt fejlesztik ugyanis a 35. születésnapját ünneplő sunderlandi üzemüket az Egyesült királyságban, kimondottan az érkező elektromos crossover összeszerelésére. Ennek ellenére nem csak az angoloknál épül ilyen gyártósor: a Nissan elmondta ugyanis, hogy egy globális modellről van szó, több kontinensen is forgalmazni fogják.