Európának várnia kellett a hatodik generációs Outbackre]
Sokáig Legacy Outback néven ismertük a modellt, hiszen a Legacy kombijának emelt változatáról van szó. Aztán, ahogy a WRX elől is eltűnt idővel az Impreza név, úgy az Outback is önálló típussá vált. Persze ettől függetlenül továbbra is egy „terepkombi”. A hatodik generáció 4,87 méter hosszú, 1,87 méter széles és 1,67 méter magas, míg a tengelytávolsága 2,74 méter. Csomagtere pedig alapból 522 literes.
Kizárólag 2,5 literes motorral érkezik
Az új generáció legnagyobb érdekessége viszont a motorja, amely bár 90 százalékban megújult a Subaru mérnökei szerint, egyáltalán nem az a fajta, amely most trendi Európában. Ez pedig a 2,5 literes, négyhengeres boxer, CVT váltóval karöltve. Természetesen mind a négy kerék felé továbbítja a 169 lóerőt és a 252 Nm forgatónyomatékot.
Minden eddiginél nagyobb az autó hasmagassága
A futóművét is továbbfejlesztették, megjelent egy új üzemmód is a terepre, amit valóban ki lehet majd használni, hiszen az autó szabad magassága is megnőtt, egészen pontosan 21,3 centiméterre. Első terepszöge pedig 19,7 fok, hátul ez az érték 22,6 fok, míg a rámpaszöge 21 fok. Áprilistól már megvásárolható a modell a hazai alapára 15 690 000 forint.
11,6 colos a kijelző a középkonzolon