„Nem lehet a nyereségarányunk 6% alatt. Ám azzal a példányszámmal, amit négy autóval és három márkával elérhetünk, ez meg is lesz” - nyilatkozta Thomas Schäfer, a cégcsoport vezérigazgatója. Ezzel együtt azt is elárulta, hogy a Polo méretű
ID.2-nek lesz egy másik VW testvérmodellje – várhatóan egy magasabb építésű modell – illetve egy Cupra és egy Skoda típust is építenek azonos műszaki alapokra.
A viszonylag alacsony ár egyebek közt annak is köszönhető, hogy a VW ezeknél a típusoknál már egy új, egységes akkumulátorcellát alkalmaz majd. Schafer szerint ez igazán jelentős megtakarítást hoz, és könnyen lehet, hogy ennek köszönhetően iparági szabványt teremt majd.
Az ID.2-nél lesz olcsóbb VW villanyautó is, az évtized második felére ígérik
Talán ezeknél is fontosabb hír, hogy 2026 után érkezik egy 20 ezer euró alatti árú elektromos típus is, amely az ára miatt még népszerűbb lehet, bár erről részleteket egyelőre nem árultak el.