Évtizedekkel ezelőtt talán elég volt a túléléshez a londoni taxisok ellátása, ám úgy néz ki, a Volvóhoz, a Lotushoz és a Polestarhoz hasonlóan a Geely birodalomhoz tartozó
LEVC esetében a kínálat drámai bővítésével szeretnék növelni a bevételeket.
Az elképzelés az, hogy a jelenleg még eléggé elhanyagolt elektromos furgon- és kisbusz-piacot hódítja meg a LEVC. Manapság elsősorban benzines modellekből átépített, elég korlátozott képességű modelleket kínálnak a gyártók, ahol az utólag beépített akkumulátorcsomag általában jelentős kompromisszumokat hordoz a használhatóság szempontjából.
A LEVC viszont eleve elektromos autók számára tervezett alapokra fejleszt: a SOA padlólemezt eleve a padlóba épített akkumulátorok köré építik, aminek jobb helykihasználás az eredménye. Az új platformra 4,86 és 5,95 méter közti hosszúságú, és 3-3,8 méteres tengelytávú autókat lehet építeni, 73, 102 vagy 120 kWh-s akkumulátorokkal, amelyekkel 360-580 km-es hatótáv érhető el.
A tervek szerint ötféle modell készülhet: egy kisbusz, egy luxus-egyterű, kétféle furgon, és persze egy taxi kivitel. Ezekről egyelőre épp csak említést tettek, de valószínű, hogy a következő egy-két évben több elektromos újdonság is várható a Geely brit leányvállalatától.