Na, erre az Altimára mondjuk azt, hogy kell!
Alapvetően nem túl izgalmas egy Nissan Altima, de ez erre az egy példányra nem igaz
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Összkerékhajtási rendszerére büszke a Nissan, ezt ötvözve a gumitalpas kiegészítő-rendszerek iránt érzett különleges perverziójával: megépült a világ legmenőbb Nissan Altimája.
Elég nehéz azt mondani egy Nissan Altimára, hogy izgalmas, a régi modellek is csak azért lehetnek számunkra különlegesek, mert sosem forgalmazták őket Európában, ahogy egyébkánt most sem. Az elsőkerekes szedán mindig is egy kényelmes középkategóriás limuzin volt, most viszont kapott valamit, amitől azonnal rávágnánk, hogy
fogd a pénzt és fuss!
18 centivel szélesítették ki mindegyik kerékjáratot, 5 centit emeltek a futóművön és még három centivel emelték meg a kerékjáratok ívét. A gumi lánctalpak hossza egyenként 1220 milliméter, szélességük 38 centi, az egységek magassága pedig 75 centiméter. Az összkerékhajtás alapáras az Altimához Alaszkában, az Államokban pedig feláras, de csak a 2,5 literes 184 lóerős szívómotorhoz érhető el, az új, változó geometriájú turbóval felszerelt 251 lóerős kétlitereshez nem. A szellemesen Altima-te (ultimate) nevet viselő tanulmányautó viszont nem vásárolható meg, bár az átalakításokat vélhetően vállalná néhány műhely, a Nissannak 150 munkaórába került, mire alárakhatták az új papucsokat.
Szerintem sokan örülnénk, ha újra lenne Európában rendes szedánja a Nissannak és pótolná az űrt a Primera után – csakhát az a bizonyos SUV-őrület, ugyebár… Én egy sima Altimára is azt mondanám egyből, hogy „kell!”, erre az őrült verdára meg pláne 😀