Modern forma, modern hajtás-opciókkal: hibridként, konnektoros hibridként és teljesen elektromos modellként is érkezik a következő generáció
Az új Niro a Kia K padlólemezének jelentősen átalakított, harmadik generációjára épül. A hibridek a Smartstream-motorcsalád 1,6 literes benzinesét párosítják egy hatfokozatú, duplakuplungos automatával és egy villanymotorral, ami az öntöltő hibridben 32 kW teljesítményű, a konnektorosban pedig 62 kW teljesítményű Az öntöltő hibrid rendszerteljesítménye 141 lóerő, a konnektoros hibrid esetében összesen 183 lóerőt ad. Ez utóbbi 11,1 kWh kapacitású akkucsomagot kap, amellyel elvileg akár 65 kilométeres hatótávra is képes lehet tisztán villanyhajtással.
Bent is modern és kellemes érzetet teremtettek a koreaiak
A 201 lóerős, 225 Nm forgatónyomaték leadására képes Niro EV is érkezik, amelynek Végsebessége 167 km/h, állórajtból 100 km/órára 7,8 másodperc alatt gyorsul, hatótávolsága pedig akár a 460 kilométert is elérheti. Ehhez egy 64,8 kWh kapacitású akkumulátorcsomagot kapott, amely egyenáramú (DC) villámtöltéssel 43 perc alatt tölthető 10 százalékról 80 százalékra. Ezeket az adatokat viszont
már eddig is tudtuk, az új információ, hogy már várni sem kell rá túl sokat: 2022 nyarának első felében lesz rendelhető Magyarországon, a forintban értendő árakat is ekkor hozzák majd nyilvánosságra.
A csomagtér teljes kapacitása az első ülések mögött az öntöltő hibrid esetében 1445, a konnektoros hibrid esetében 1342, az elektromos változat esetében pedig 1392 literes, utóbbi orrában további 20 liternyi rakodóhelyet alakítottak ki
Hibás & hatásvadász cím: a helyes válasz az lett volna, hogy min. 10-12 HÓNAPOT KELL VÁRNOD RÁ. Az egy dolog, mikor rendelhető….