Itthon is debütált a Jeep Avenger
Különleges autó a Jeep Avenger, több okból is. Az egyik az
Év Autója díj, amit a márka először érdemelt ki a díj létrehozása óta. Aztán az sem elhanyagolható tény, hogy az Avenger a márka első teljesen villanyhajtású modellje. Végül érdemes megemlíteni azt is, hogy amerikai márka létére, az Avengert nem fogják az USA-ban forgalmazni. Jó-jó csupa meglepetés az autó, de mennyibe kerül?
Tisztán villanyhajtású az új Jeep
Mindjárt mutatjuk, de előtte gyorsan néhány adat az először a Fővárosi Állat- és Növénykertben bemutatott autóról. Fontos tudni, hogy a B-SUV szegmensben indul harcba az Avenger. Így épphogy csak hosszabb négy méternél, szélessége 1,72 méter, míg magassága 1,53 méter, a tengelytávolsága pedig 2,56 méter. Igazi városi terepjáró, hiszen fronthajtással érkezik, 156 lóerős villanymotorral, ami 54 kilowattórás akkumulátorból kapja az energiát. Ezzel 400 kilométeres hatótávot tud felmutatni vegyesben, ám a gyáriak ígérete szerint városi használat esetén akár 550 kilométert is képes megtenni egy feltöltéssel.
A marmonkanna aljára emlékeztető hátsó fények csak a magasabb felszereltséghez járnak
Csomagtere alapból 355 literes, míg az utastérben 34 liternyi rakodótér áll rendelkezésre. Emellett a műszerfalon akár két 10,25 colos képernyő is mutathatja az információkat, de alapból a középkonzolra 7 colos jár.
Akár 20 col felett is lehet a műszerfali képernyők összmérete
Végül az árak. Itthon 3 felszereltségi szint közül választhatnak a vásárlók. A belépő szint a Longitude elnevezést kapta, ez 15,99 millió forinttól vihető haza. A középső szint az Altitude, ez már 16,89 millió forintba kerül, míg a csúcs a Summit, amiért 17,99 millió forintot kérnek.
Lényegében 16 millió forint a Jeep Avenger alapára
Ez a bevezető ár, nem az alapár. Ez alá a villanyautó alá még érkezik a 3 hengeres 8-9 millió forint körül.
Jópofa, de kár azért az ablakba rakott kilincsért. Testvére, a Mokka jobban sikerült.
Ezeket a hátsó ablakba integrált kilincseket én sem értettem soha. Valahogy megtöri az autó vonalát, valami hiányzik a hátsó ajtóról.
A forma jó, ahhoz képest, hogy villany átlagos az ára, bár ma már nem tudni mi mikor mennyivel drágul.
Nekem biztosan nem opció. Papíron tud 400 km-t, az a valóságban jó, ha 300 km. Csak az elmúlt 2 hétben volt 2 alkalom, amikor egy nap 5-600 km között mentem, úgy, hogy nem értem volna rá a töltögetéssel játszani.
Mi ebben az új ???? Ez konkrétan egy Peu 2008 vagy Mokka vagy ds tökmindegy. Mondanám hogy az új erösebb motor vagy az új aksi de az is már létezik a 208-as ban vagy 308-ban esetleg az astrában tehát nem értem mitöl lett pont ez az autó az év autoja.
A wiki alapján ez egy frissített platform. De átérzem a problémád 🙂 Ebből a shortlistből nehéz lett volna jót választani, akkor már nyugodtan adhatták volna az ID Buzznak…