Mutatjuk az internetezőket leginkább érdeklő autómárkákat
A Google mindent lát, azt is, hogy mely autómárkákra keresnek a netezők
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Felfedte a Google, hogy mely autómárkákra keresnek a legtöbbet az interneten: kevéssé meglepő módon arra, amit a legtöbben is vásárolnak.
Globálisan a Toyotára, Európában a BMW-re, az Egyesült Államokban pedig a Fordra keresnek a legtöbben
Széles palettájával világszerte sokakat érdekel a Toyota, ebből pedig eladásaik is profitálnak
A Google Trends adatain alapuló elemzés szerint 2020-ban messze a Toyota volt a leggyakrabban guglizott autógyártó.
A világ 158 országára kiterjedő elemzés szerint tavaly minden harmadik országban a japán autógyártó vezette az online keresések rangsorát. Európában még mindig a tavaly globálisan is vezető BMW foglalkoztatja leginkább a netezőket, Észak-Amerikában pedig a Ford.Akadnak egyéb érdekességek is, például az, hogy a Lexus az arab térség mintaállamaként emlegetett (és az aktuális LS menetpróbájának is helyet adott) Ománban és a mélyről felkapaszkodó Kambodzsában egyaránt az emberek kedvence tudott lenni, hogy az Alfa Romeo a kínai és tadzsik internetezők kedvenc márkája, és hogy a mélyszegénységben élő Etiópiában a francia Alpine sportautó-márkára keresnek rá a legtöbben. További információk a nyitóképként betett infografikában és az alábbi listában.
Állandó dobogós a Toyota, a BMW és a Mercedes-Benz, tavaly szokatlanul nagyot mentek a bajorok, ám idén visszahódította az internet a Toyota
„Felfedte a Google, hogy mely autómárkákra keresnek a legtöbbet az interneten: kevéssé meglepő módon arra, amit a legtöbben is vásárolnak.”
„az Alfa Romeo a kínai és tadzsik internetezők kedvenc márkája”
:-)))))))))))))))