Az ausztrál piac kiváltsága lesz a V8-as Raptor, a méretes szívómotor illik a platós stílusához, ha nagy lesz az érdeklődés, akkor talán más piacokra is eljuthat a benzines Ranger
A
Ford F-150 Raptor kistestvérének számító
Ranger Raptor olyat kínál, amit más gyártók szériamodelljeinél keresve sem lehet találni. A Raptorok piacra dobásával a terepjárós tuningcégek felségterületére evezett az amerikai gyártó, a praktikus haszonjárművekből egy csapásra buckák között ugráló, földutakon csapató, patakokon átrobogó élményautót faragtak, így nem csak a látvány, de a technika sem hagy kívánnivalót maga után.
A Ford F-150 stílusában alakították át a Raptort, de a két modell nem konkurál egymással, mivel a Ranger Raptor nem kapható az USA-ban
Akik Ranger Raptorra szavaztak, azoknak nem sok álmatlan éjszakát okozott a megfelelő motor kiválasztása, mivel csak a kétliteres biturbó dízel erőforrás kerülhetett a pickup orrába 213 lóerővel. A szűkösnek mondható kínálat viszont hamarosan bővülhet, pletykák szerint a Ranger orrába a Mustang ötliteres V8-as motorja költözhet, ám sajnos csak Ausztráliában. Érdekes módon nem a Ford házasítaná össze a Rangert és a Mustang motorját, hanem egy külső partner végezné az átalakítást, persze az Ford áldásával és támogatásával. A 450 lóerős ötliteres szívóbenzines nem csak a lovak számában, hanem nyomatékban is túlszárnyalja a dízelt (500 vs. 556 Nm).
Nagy sebességű terepezésre is alkalmas a Raptor, a modell indulóára 13 millió forint
A motorcserével a menetteljesítmény javulása mellett a hanghatások is jobbak lesznek, a V8-as morgása sokaknál biztosan lúdbőrözést vált ki. A V8-as Raptorra vélhetően nagy lesz a kereslet, ahogy a Mustang esetében is a méretes szívómotort kedvelik a vásárlók, ha nagy lesz a modell iránt az érdeklődés, talán a Ford is fontolóra veszi az európai forgalmazást.