Ezekben a boxokban néhány hete még lázasan készültek az F1-es csapatok a versenyre (fotó: Hungaroring)
A magyar versenypálya történelmét talán egyetlen hazai autósport rajongónak sem kell bemutatni. Az 1986-ban rekordgyorsasággal megépített létesítmény azóta minden évben vendégül látta az F1-et. A vonalvezetés az évek során kétszer változott, legutóbb 2003-ban, 2016-ban pedig újraaszfaltozták a teljes nyomvonalat. Ez idő alatt a főépület és a tribünök javarészt változatlanul várták a versenyzőket és a közönséget, ezért bőven ráfér a megújulás a közel 40 éves épületekre.
Ezekben a boxokban néhány hete még lázasan készültek az F1-es csapatok a versenyre (fotó: Hungaroring)
A pálya
teljes felújítását 2026-ig kell befejezni, de mivel minden évben megtartják az F1-es futamot is, így szakaszosan teszik mindezt. Az első ütem
már befejeződött, a második pedig
az idei verseny után vette kezdetét. Kétségtelen, ez a leglátványosabb szakasza a rekonstrukciónak, hiszen az 1986 óta álló főépületet és a vele szemben lévő tribünt is teljesen elbontják, a helyére pedig sokkal modernebb, a mai elvárásoknak megfelelő létesítmények épülnek. A Hungaroring Instagram oldalára feltöltött videón egyelőre a rombolás nyomait látni: a boxépület már darabokban, csakúgy mint az ikonikus lelátó.
Jesszus!
Hány száz milliárba lesz ez nekünk?