Műanyagozás és 10 mm emelés, így született a Fiat Dobló Trekking

Terepjárós külsővel érkezik a Fiat Dobló Trekking

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Mai divat szerint összkerékhajtás nélkül készítette el a Dobló Trekking szabadidőautós kiadást a Fiat.

A Fiat egyik újdonságaként mutatkozott be a Genfi Autószalonon a frissített Doblóra épülő Trekking. A szabadidőautósított haszonjármű alapú egyterű az alapénál 10 milliméterrel nagyobb hasmagasságot kapott, hajtásláncával nem különbözik, továbbra is csak elöl hajt. Az egyedi lökhárítók mellé azonban kap még terepprogramos (Traction+) ESP-t, egyedi 16 colos alufelniket négyévszakos abroncsokkal, s sötétített hátsó ablakokat is, hogy még egyértelműbb legyen: ez a kiadás leginkább a megjelenésről szól.
Hirdetés

Az utastér alapvetően a hagyományos Doblóé, akár bőr vagy strapabíró műbőr kárpittal, műbőr műszerfalbevonattal, bőrkormánnyal, tempomattal, GPS-es Uconnect információs rendszerrel. Egyelőre nincs információ arról, hogy a Dobló Trekking mikor várható a piacra, de jó eséllyel már az első félévben megjelenhet a kereskedőknél.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

2 thoughts on “Műanyagozás és 10 mm emelés, így született a Fiat Dobló Trekking

  • 2017.10.28. at 21:04
    Permalink

    Ez a Doblo tényleg szörnyű a szemnek. Ezzel akármit csinálnak nem nagyon lesz szebb. Ehhez képest egy Caddy vagy egy Berlingo formatervezői Oscar-díjas, pedig azok is kisáruszállítónak indultak eredetileg.

  • 2017.10.28. at 21:04
    Permalink

    Csinálhatnak vele akármit ez ugy randa ahogy van.Kisáruszállítónak még elmegy de családi autónak….Ebben a [b]formában[/b] ugyanolyan zsákutca mint a multipla.Bezzeg a pofásabb Lancia-t kinyírták.Idióta taljánok.

Vélemény, hozzászólás?