Csak az igazi autóbuzik mondják meg elsőre, miről is van szó, ez egy 500E
Vannak oszlopos tagjai az autós híreknek, és Rowan Atkinson az egyik, aki mindig tesz valamit azért, hogy benne lehessen az autózás világában. Nála nem csak múló hóbort a klasszikus autók iránti szeretet, illetve szereti is használni is, amije van. Legfőképp arról híres, hogy a világ egyik legnagyobb javítási számláinak sora szól a nevére, és a tulajdonában lévő, vagyis volt McLaren F1-re. Használta, minden nap, ahogy a többi autóját is előveszi néha. Így volt ez ezzel a Mercedes-Benz 500E-vel is, amit még újonnan vásárolt 1991-ben, majd négy év múlva eladta. 2017-ben viszont visszavásárolta, most ismét az ő tulajdonában van.
Még a ráncfelvarrás előtti, de a széles sárvédőívek persze rajta vannak
Az állapota tökéletesnek tűnik a fotókról, pedig nem kímélték, 193 000 kilométer van benne
Az autó nem egy múzeumi példány, 193 000 kilométert tekertek már bele, az állapota viszont ehhez képest is lenyűgöző, szinte hibátlan. Korának egyik legkiválóbb sleeperje volt, az 500E-ről csak az avatott szemek mondják meg elsőre, hogy valami trükk van benne. A szolidan szélesített sárvédők mögött 5,0 literes, 326 lóerős V8-as szívómotor rejtőzik, ami 5,9 másodperc alatt gyorsította újkorában 100 km/h-ra a Mercedes elegáns szedánját.
326 lóerős szívó V8-as motort kapott, az 500E-t a Porschénél szerelték össze Zuffenhausenben, 5,9 másodperces 100-as sprintre képes
Rowan Atkinson tavaly már árult egy 500E-t, méghozzá egy Lancia Thema 8.32-vel együtt, tudják, ez a Ferrari motoros olasz szedán. A most előhúzott 500E sorsa is egy árverés lesz, méghozzá május 25-én. A brit piacra összesen 29 ilyen, balkormányos 500E érkezett a '90-es években, így már csak ezért is különleges a jármű, de a híres tulajdonosának neve az adásvételin szintén jól fog mutatni, és vélhetően az értékének is jót fog tenni a későbbiekben.
Rowan Atkinson vette 1991-ben újonnan, négy évig volt nála ezután, de 2017-ben visszavásárolta, hogy most újra túladhasson rajta